English

استاندار قم:

عملکرد اوقاف قم نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت دارد

استاندار قم گفت: عملکرد اوقاف قم در نوروز امسال نسبت به گذشته پیشرفت داشته و ظرفیت بقاع متبرکه در خدمت بهره‌مندی معنوی زائران از فضای معنوی قم قرار گرفته‌اند.

عملکرد اوقاف قم نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت دارد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در حاشیه بازدید از خیمه‌های معرفت و زائرسراهای در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران نوروزی اظهار کرد: هر چقدر به زیرساخت‌های فرهنگی و عمرانی موجود در بقاع متبرکه توجه کنیم، بهره‌برداری بیشتری هم در ابعاد گوناگون از این ظرفیت‌های مهم دینی و فرهنگی خواهیم داشت.

وی افزود: اوقاف و امور خیریه قم نسبت به سال گذشته، تلاش بیشتری برای تدارک میزبانی شایسته از زائران نوروزی داشته و زائرسراهای موجود را تجهیز کرده است.

صادقی با بیان اینکه مجموعه خدمات نوروزی اوقاف قم به ویژه در حوزه اسکان، به سمت رضایتمندی بیشتر زائران پیش می‌رود گفت: اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته و بقاع متبرکه، به ویژه در مدخل‌های ورودی شهر در خدمت مسافران قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: هنوز کارهای دیگری باقی مانده که لازم است اداره کل اوقاف با هم افزایی بیشتر به آنها بپردازد و استانداری هم کمک‌های لازم برای برداشتن موانع موجود را خواهد داشت.

استاندار قم با بیان اینکه در مجموع شاهد اقدامات خوب اداره کل اوقاف قم در نوروز امسال هستیم خاطرنشان کرد: آنچه در این بین اهمیت دارد اینکه برای استقرار زائران و مهمانان شهر قم در ایام نوروز، مکان مناسبی را تدارک ببینیم و زائرسراها به نحوی باشند که بستر مناسب برای بهره‌مندی معنوی آنها از شهر قم را فراهم کند.

وی تاکید کرد: هر چه در راستای کسب رضایت بیشتر زائران و مسافران تلاش کنیم، خدمت به شهر کریمه اهل بیت(س) بوده و اجر معنوی خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه