English

سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خبر داد:

دستگیری۱۱ عضو عرفان حلقه در اصفهان

یکی از رهبران اصلی عرفان حلقه و 11 نفر از اعضای گروهش در اصفهان دستگیر شدند.

دستگیری11 عضو عرفان حلقه در اصفهان

سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ادامه برخورد قاطع اطلاعات سپاه پاسداران با عرفان‌های دروغین و جریان‌های منحرف در استان اصفهان، یکی از رهبران اصلی عرفان کاذب حلقه به همراه 11 نفر از اعضای این گروه را در کلانشهر اصفهان دستگیر کرد.

سربازان گمنام امام زمان (عج) برگزاری کلاس‌های این جریان منحط در اصفهان را رصد و طی هماهنگی با مقام قضایی یکی دیگر از گروه‌های عرفان حلقه را متلاشی کردند.

در این عملیات به همراه دستگیرشدگان این عرفان نوظهور، اسناد انبوه و حائز اهمیتی از افراد این فرقه ضاله در استان اصفهان کشف و ضبط شد.

عرفان حلقه که با نام شعور کیهانی نیز شناخته می‌شود با ادعاهای واهی همچون فرادرمانی، درمان بیماری‌ها، شفابخشی، جاذبه درمان و تشعشع دفاعی عده‌ای از افراد جامعه را به‌ خود جذب می کنند و سبب انحراف عقیدتی آن‌ها می‌شوند.

تلقینات بیان‌شده فرقه منحرف و ضاله عرفان حلقه سبب افزایش آسیب‏‌های روحی، روانی، سست شدن اعتقادات دینی و فروپاشی برخی از خانواده‌های آسیب‌دیدگان می‌شود.

سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان از مردم فهیم خواست تا با بالا بردن هوشیاری خود در برابر فعالان عرفان‌های نوظهور، هرگونه کلاس‌، تجمع و فعالیت‌های این‌گونه فرقه‌های منحرف را از طریق شماره 114گزارش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه