English

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد

گلستان سیلابی می‌شود/توفان در شمال کشور

سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز و فردا در استان‌های شمالی کشور رگبار باران و رعد و برق و وزش شدید باد رخ می‌دهد و در مناطقی از استان گلستان احتمال سیلاب وجود دارد.

گلستان سیلابی می‌شود/توفان در شمال کشور

به گارش خبرگزاری موج، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشورگفت:  تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر وجود جریانهای مرطوب شمالی از روی دریا همراه با گذر موج تراز میانی جو طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در نواحی شرقی سواحل خزر و خراسان شمالی است که  موجب افزایش رطوبت خواهد شد.

احد وظیفه توضیح داد: بر این اساس رشد ابرهای جوششی در بعد از ظهر و در پی آن رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید محلی درساعات بعداز ظهر بسیار محتمل است.

وی افزود: امروز سه شنبه رگبار باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد را در استان گلستان، نیمه شرقی استان مازندران و ارتفاعات خراسان شمالی شاهد خواهیم بود.

وظیفه ادامه داد: فردا چهارشنبه رگبار باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد در استان گلستان، شرق مازندران ومناطقی از  خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی در بارشهای رگباری، احتمال وقوع سیلهای محلی موقت و ناگهانی بخصوص در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مسیرها و مناطق کوهپایه ای و دره های کوهستانی وجود دارد، بنابراین توصیه می شود که احتیاط و آمادگی لازم جهت واکنش مناسب و جلوگیری از خسارت  بویژه در شرق و جنوب گلستان بعمل آید.    

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه