English

ماندگاری هوای گرم در کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی، همراه با ماندگاری هوای گرم پیش‌بینی می‌شود.

ماندگاری هوای گرم در کشور

به گزارش خبرگزاری موج، احد اظهار کرد: بعدازظهر امروز (پنچشنبه 29 تیرماه)، درجنوب شرق کشور رشد ابر و در ارتفاعات شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده باران و وزش باد دوراز انتظار نیست. 

وی افزود: در سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در منطقه زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک رخ خواهد داد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روزهای جمعه و شنبه (30 تیر و 31 تیرماه)، صاف پیش‌بینی می‌شود که گاهی با وزش باد همراه خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای هوای تهران طی دو روز آینده، 38 و 25 و 37 و 24 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان در مورد خنکترین و گرمترین شهر کشور طی روز آینده گفت: شهرکرد با بیشینه و کمینه دمای 32 و 10 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه و کمینه دمای 48 و 34 درجه سانتیگراد خنکترین و گرمترین شهر کشور در روز آینده هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه