English

‍ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

شورای هماهنگی علمدار حرکت های پوینده در صیانت از آرمان های انقلاب است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عمر 37 ساله خود نشان داده که علمدار حرکت های پوینده در صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی است.

شورای هماهنگی علمدار حرکت های پوینده در صیانت از آرمان های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حجت الاسلام مجتبی اشجری صبح امروز در نشست خبری به مناسبت 12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی اظهار کرد: تاکنون سه دوره از فعالیت این شورا طی شد که دوره نخست دوره تثبیت و دوره دوم رشد و گسترش و دوره سوم نیز بالندگی است.

وی لحظه شناسی را از جمله ویژگی نهاد انقلابی شورای هماهنگی دانست و گفت: این نهاد انقلابی در سایه سار رهبری کارنامه درخشان در وحدت آحاد ملت ایران ایجاد کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان این شورا را علمدار حرکت های پوینده در صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این شورا نشان داده که اهداف و برنامه هایش در راستای تداوم حرکت انقلابی است و همدلی و همراهی مردم با مسئولان نقش تعیین کننده ای دارد.

وی ویژگی شورای هماهنگی را ارتباط با مخاطبان ذکر کرد و گفت: لازمه تبلیغات شناختن مخاطبان است و علاوه بر رساندن پیام ، خواستار حضور آنها در صحنه است.

اشجری با اشاره به اینکه تلاش شورا بر این است که مخاطبان از برنامه های شورا راضی باشند، تصریح کرد: بزرگ ترین بزنگاه فتنه 88 بود که شورا با بصیرت مردم و هوشمندانه موجب خنثی شدن فتنه 88 شد و در گیلان نیز مردم از رهبر معظم انقلاب مدل بصیرت دریافت کردند و پیشتازی مردم استان در 8 دی 88 نشان داد که در دفاع از آرمان های انقلاب با کسی تعارف ندارند.

وی با بیان اینکه فتنه های دیگری در پیش است، متذکر شد: با همت والا و تلاش مضاعف این فتنه نیز خنثی می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت ایران در راستای اهداف انقلاب اسلامی وظیفه خود را به درستی انجام می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه