English

مدیرعامل شرکت برق گلستان:

مردم مصرف برق را مدیریت کنند

مدیرعامل شرکت برق استان گلستان از گرم شدن دمای هوا در استان خبر داد و گفت: با توجه به گرم شدن بیش از حد هوای استان گلستان که امروز و فردا شاهد هستیم مردم مصرف برق را مدیریت کنند.

مردم مصرف برق را مدیریت کنند

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌اکبر نصیری صبح امروز اظهار کرد: امروز و فردا شاهد هوای بسیار گرمی در سطح استان گلستان خواهیم بود و مردم در مدیریت مصرف برق باید کوشا باشند.

وی تصریح کرد: مدیریت بحران در روز پنج‌شنبه هفته گذشته تشکیل شد و با توجه به اینکه امروز درجه هوای گرمی را تجربه خواهیم کرد قطعا نیاز مصرفی برق نیز در استان گلستان افزایش خواهد یافت.

* احتمال دارد که نیاز مصرف برق در گلستان به مرز هشدار برسد

مدیرعامل شرکت برق استان گلستان ابراز کرد: بر اساس وجود هوای گرمی که امروز و فردا در استان گلستان خواهیم داشت احتمال دارد که نیاز مصرف برق به مرز هشدار برسد.

نصیری خاطرنشان کرد: قبل از اینکه مشکلی برای شرکت توزیع برق و همچنین پایداری شبکه برق رخ دهد به مشترکان برق توصیه می‌کنیم همیشه برق مطمئن و پایدار را داشته باشند و در ساعات اوج مصرف که 13 لغایت 17 است مصرف برق را مدیریت کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان گلستانی در زمان پیک مصرف برق باید آن را مدیریت کنند، اذعان کرد: در ساعات اوج مصرف برق نباید از وسایل پرمصرف همچون جاروبرقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اتو و غیره استفاده کنند.

* مشترکان برق اداری و صنایع لوازم سرمایشی خود را از مدار خارج می‌کنند

مدیرعامل شرکت برق استان گلستان یادآور شد: شهروندان تا جایی که امکان دارد لوازم سرمایشی پرمصرف خود را استفاده نکنند و یا به تناوب از کولر و پنکه استفاده کنند و درجه دمای کولر را بین 23 لغایت 25 تنظیم کنند.

نصیری افزود: براساس مصوبه‌ای که در مدیریت بحران داشتیم امروز مشترکان برق اداری و صنایع لوازم سرمایشی خود را از ساعت 12 و 30 دقیقه از مدار خارج می‌کنند و در ساعت 13 و 30 دقیقه همه باید ادارات را ترک کنند تا ما مصرف برق را کنترل کنیم.

مدیرعامل شرکت برق استان گلستان گفت: مشترکان برق صنایع بر اساس هماهنگی که با آقای قوانلو مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان داشتیم با محدود کردن صنایع خودشان در ساعت 13 کمک شایانی در کنترل مصرف برق به ما خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه