English

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه خواستار شد؛

تأمین اعتبارات موردنیاز تکمیل ساختمان پارک علم و فناوری استان

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه خواستار تأمین اعتبار موردنیاز برای تکمیل ساختمان در حال احداث پارک علم و فناوری کرمانشاه شد.

تأمین اعتبارات موردنیاز تکمیل ساختمان پارک علم و فناوری استان

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، بهرام بادکو در حاشیه بازدید معاون توسعه امور آموزشی و فرهنگی سازمان برنامه‌وبودجه کشور از مجموعه سازمان جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری کرمانشاه، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی کرمانشاه جزو شش جهاد دانشگاهی برتر کشور است که به دلیل تنوع فعالیت‌ها، به سازمان ارتقاء یافت.

وی با اشاره به دو رویکرد و محور اصلی برنامه‌های کلان جهاد دانشگاهی کرمانشاه، ادامه داد: با توجه به نرخ بالای بیکاری استان، دو موضوع ایجاد و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین اشتغال دانش‌آموختگان را محور کارهای خود قرار داده‌ایم.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه افزود: به همین منظور یک اکوسیستم طراحی‌شده که بخش‌های مختلفی ازجمله مراکز رشد، صندوق پژوهش و فناوری زاگرس و... را دارا هست و حضور بخش خصوصی و تعامل با یکدیگر از ویژگی‌های اصلی اعضای این اکوسیستم است.

وی از فعالیت مراکز رشد در چندین شهرستان استان خبر داد و تأکید کرد: در چهار شهرستان نیز کانون‌های شکوفایی و خلاقیت راداریم.

بادکو با بیان اینکه جهاد دانشگاهی کرمانشاه جزو معدود مراکزی است که بخش خصوصی را نیز به دل خود آورده، خاطرنشان کرد: ما نخستین شتاب‌دهنده بخش خصوصی خارج از تهران را با همکاری بخش خصوصی در کرمانشاه داریم که در مجموعه جهاد دانشگاهی مستقراست.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از اخذ موافقت برای ایجاد مرکز "گیم سنتر" در مجموعه پارک علم و فناوری کرمانشاه هم خبر داد که در سفر وزیر ارتباطات موافقت آن اخذ شد.

بادکو اشاره‌ای هم به واحدهای تحت حمایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی داشت و افزود: از ابتدای فعالیت پارک تاکنون 490 شرکت تحت حمایت قرارگرفته‌اند که هم‌اکنون حدود 360 شرکت همچنان تحت حمایت قرار دارند.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از فعالیت حدود 1200 نفر در این واحدها خبر داد.

بادکو خواستار تأمین اعتبار جهت تکمیل ساختمان در حال احداث پارک علم و فناوری شد و گفت: در صورت تأمین اعتبار این پروژه تا پایان سال ۹۷ تکمیل و در اختیار واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان قرار می‌گیرد.

وی همچنین بابیان اینکه دو مرکز آموزش عالی نیز زیرمجموعه جهاد دانشگاهی کرمانشاه فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: حدود پنج هزار دانشجو در این مراکز حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه