English

سومین رویداد کارآفرینی "تیک " در کرمانشاه آغاز به کار کرد

سومین رویداد کارآفرینی "تیک " 14 تیرماه با حضور میهمانانی از جهاد دانشگاهی کشور و سازمان فناوری اطلاعات ایران در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

سومین رویداد کارآفرینی "تیک " در کرمانشاه آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سومین رویداد کارآفرینی تیک، امروز (14 تیرماه) توسط شتاب‌دهنده "تیک " و با هدف معرفی استارت آپ های تحت حمایت شتاب‌دهنده به جامعه فناوری و کارآفرینی استان کرمانشاه کار خود را آغاز کرد.

همچنین این رویداد با هدف تأثیرگذاری بر شبکه سرمایه‌گذاری استان جهت سرمایه‌گذاری بر روی پروژه‌ها استارت آپ‌ها برگزار می‌شود.

در برگزاری این رویداد که سومین رویداد کارآفرینی تیک می‌باشد میهمانانی از جهاد دانشگاهی کشور و سازمان فناوری اطلاعات ایران دعوت‌شده‌اند.

همچنین در برگزاری این رویداد از سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، شرکت‌های حوزه IT و ICT و جمعی از مسئولین استان و روسای دانشگاه‌ها نیز دعوت‌شده است.

در رویداد کارآفرینی "تیک " در کنار ارائه استارت آپ‌ها، پنل تخصصی در خصوص سرمایه‌گذاری نیز برگزار شده و پاویون استارت آپ‌ها نیز برپا می‌شود.

گفتنی است سومین رویداد کارآفرینی "تیک " که از ساعت 15 در محل سالن علامه طباطبایی جهاد دانشگاهی کرمانشاه آغاز به کار کرده، یک روز بوده و ساعت 19 امروز به کار خود پایان می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه