English

فرمانده انتظامی البرز خبر داد:

باند مواد مخدر «افعی مرداب» در البرز متلاشی شد/دستگیری ۱۲ نفر

فرمانده انتظامی استان البرز از متلاشی شدن باند مواد مخدر معروف به «افعی مرداب» در استان و دستگیری 12 نفر خبر داد.

باند مواد مخدر «افعی مرداب» در البرز متلاشی شد/دستگیری 12 نفر

به گزارش خبرگزاری موج ، سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و پاک‌سازی مناطق آلوده، مأموران انتظامی در منطقه خط چهار حصار طی سه عملیات منسجم موفق به تخریب 210 باب شیره‌کش خانه و پاتوق مربوط به فروشندگان مواد مخدر شدند و 115 بنا که محل تجمع معتادان بود نیز پلمب شد.

وی افزود: هم‌زمان با پاک‌سازی منطقه خط چهار حصار که زمانی محل تجمع فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر بود، برخی از اعضای باندهای توزیع مواد مخدر دستگیر و تعدادی نیز متواری شدند و معتادان کارتن‌خواب که دیگر منبعی برای تأمین مواد خود نداشتند از این منطقه نقل‌مکان کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز یادآور شد: به‌منظور عدم بازگشت منطقه پاک‌سازی‌شده خط چهار حصار به وضعیت اولیه، این محل به‌صورت مستمر تحت نظارت و کنترل پلیس بود تا اینکه مأموران طی پایش دقیق اطلاعاتیِ، از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر معروف به باند افعی مرداب در این مکان مطلع شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: اعضای باند مذکور با جانمایی دره‌ای به نام دره «قماربازها» این مکان را به محلی برای فروش مواد مخدر تبدیل کرده بودند.

سردار کامرانی صالح خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع؛ رصد فعالیت اعضای باند در دستور کار قرار گرفت و پس از چندین شبانه‌روز اقدام اطلاعاتی، 10 معتاد متجاهر و کارتن‌خواب جمع‌آوری و چهار نفر از اعضای باند توزیع و فروش مواد مخدر"افعی مرداب" دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد: با هماهنگی مقام قضائی، هشت نفر دیگر از اعضای باند در دو عملیات جداگانه در "سرآسیاب ملارد" دستگیر و دو دستگاه خودرو پژو 405 و زانتیا که در حمل مواد مخدر مورداستفاده بود، توقیف شد.

وی گفت: در این عملیات مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه کشف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه