English

طی سال ۹۵ ؛

هفت تن مواد مخدر در استان مرکزی کشف شد/ دستگیری بیش از ۴۰۰قاچاقچی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف بیش از هفت تن و 118 کیلوگرم انواع مواد افیونی در این استان طی سال 95 و دستگیری بیش از 400 قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.

هفت تن مواد مخدر در استان مرکزی کشف شد/ دستگیری بیش از 400قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه پلیس، کیومرث عزیزی اظهار داشت: در راستای مبارزه همه جانبه با معضل مواد مخدر در سطح استان مرکزی در سال گذشته اقدامات گسترده ای با استفاده از اکثر توان اجرایی و امکانات پلیس استان انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در دوازده ماهه سال گذشته ماموران انتظامی استان مرکزی موفق به کشف هفت تن و 118 کیلو و 259 گرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین، حشیش و شیشه در این استان شدند.

عزیزی با اشاره به انهدام 26 باند تهیه و توزیع مواد افیونی در سال گذشته در استان مرکزی خاطرنشان کرد: 427 قاچاقچی نیز در این خصوص دستگیر شده و به دست قانون سپرده شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه 16هزار و 586 خرده فروش، قاچاقچی و معتاد به مواد مخدر در دوازده ماهه سال 95 در استان مرکزی دستگیر شده اند، اظهار داشت: این اقدامات حاصل تلاش جمعی مجموعه انتظامی استان مرکزی در سال گذشته به منظور مقابله با معضل مواد مخدر به شمار می رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه