English

مدیر کمیته امداد کردکوی

۱۶۳۲ زن سرپرست خانوار زیرپوشش کمیته امداد کردکوی هستند

مدیر کمیته امداد شهرستان کردکوی گفت: یک هزار و 632 زن سرپرست خانوار زیرپوشش کمیته امداد کردکوی قرار دارند.

1632 زن سرپرست خانوار زیرپوشش کمیته امداد کردکوی هستند

به گزارش خبرگزاری موج، عباسعلی صادقی‎جزی شامگاه شنبه در جمع مدیران ادارات شهرستان کردکوی، ضمن قبولی طاعات و عبادات مومنان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: 3 هزار و 970  خانوار زیرپوشش کمیته امداد شهرستان کردکوی قرار دارند.

وی با بیان اینکه از بین افراد تحت پوشش کمیته امداد کردکوی، یک هزار و 632 نفر را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‎دهند، افزود: در سال‎جاری برنامه‎های مختلف و متنوعی برای حوزه‎های مربوط به اعتیاد، حاشیه‎نشینی و طلاق و مسائل مربوط به آسیب‎های اجتماعی در نظر گرفتیم.

مدیر کمیته امداد شهرستان کردکوی از انعقاد تفاهم‎نامه مشترک با نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان در راستای کاهش آسیب‎های اجتماعی خبر داد و بیان کرد: برگزاری کلاس‎های آموزشی و پیشگیری، برگزاری کارگاه‎های آموزشی مدیریت بحران با مشارکت بهزیستی و جمعیت هلال احمر به همراه ارائه خدمات مشاوره‎ای، تشکیل کارگاه‎های آموزشی برای آگاه‎سازی و پیشگیری از اعتیاد و برگزاری کلاس‎های آموزشی برای افزایش سطح آگاهی حاشیه‎نشینان و کاهش حاشیه‎نشینی از جمله اقدامات انجام شده در سال‎جاری بوده است.

صادقی‎جزی بر ضرورت افزایش هماهنگی بین دستگاه‎های اجرایی مرتبط در حوزه مهار آسیب‎های اجتماعی تاکید کرد و یادآور شد: قطعا با هم‎افزایی و مشارکت دستگاه‎های اجرایی ذیربط در حوزه مقابله با آسیب‎های اجتماعی نتیجه مناسبی حاصل می‎شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه