English

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی:

پنج شنبه، تصمیم نهایی درباره انتخابات اهواز گرفته می شود/ فرمانداری و استانداری باید پاسخگو‌ باشند

نماینده مردم‌اهواز، باوی، حمیدیه و کارون درباره انتخابات شورای شهر اهواز گفت: اگر اشکالاتی در انتخابات شورای شهر اهواز بوجود آمد، بیشتر در حوزه اجرا بود که فرمانداری و استانداری باید پاسخگو‌ باشند.

پنج شنبه، تصمیم نهایی درباره انتخابات اهواز گرفته می شود/ فرمانداری و استانداری باید پاسخگو‌ باشند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، همایون یوسفی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بهتر این بود که خود فرمانداری تعیین تکلیف می کرد و پس از اعتراضات کاندیدا، هیات نظارت انتخابات استان برای بررسی های لازم وارد عمل می شد. اینکه با شرط و اگر و اما نتیجه انتخابات را تایید کردند، این به دور از جریان واقعی انتخابات است.

وی افزود: به نظر می رسد فرمانداری از وظیفه اصلی خود شانه خالی کرده و بار را به دوش هیات نظارت انتخابات استان انداخته اما در دیگر شهرهای کشورمان فرمانداری ها این گونه عمل نکرده اند.

یوسفی همچنین مباحث مطرح شده در فضای مجازی پیرامون انتخابات شورای شهر اهواز را بر اساس گمانه زنی هایی برخی افراد برشمرد که براساس واقعیات نیست.

این مقام مسوول به سوال خبرنگاران درخصوص "علت عدم ورود ایشان در جریانات انتخابات شورای شهر اهواز" پاسخ داد:  با توجه‌به تصمیمات مختلف شورای تامین استان که مصاحبه ای انجام نشود و هر گونه اطلاع رسانی از سوی مجاری رسمی‌ مانند فرمانداری یا تیم استانداری صورت گیرد، دراین قضیه ورود نکردیم.

یوسفی افزود: درجلسه ای که قرار است پنج شنبه برگزار شود پس از بررسی هیات نظارت انتخابات استان، تصمیم نهایی مبنی بر بازشماری ۸۵ صندوق رای یا هر تصمیم دیگر اخذ می شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون تاکید کرد: اینکه فرمانداری شهرستان اهواز اعلام کرد که صحت انتخابات را تایید می کنیم اما ۸۵ صندوق را بازشماری می کنیم جای بحث دارد که بالاخره صحت انتخابات مورد تایید است یا خیر؟

وی به شفاف سازی در خصوص موضوع انتخابات شورای شهر اشاره کرد و افزود: هر چیزی که منجر به شفاف سازی این موضو ع شود همراهی می کنیم و درخصوص مشکلات بوجود آمده همراه مردم هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه