English

با موافقت هیئت نظارت:

۱۴ صندوق رای در آبادان مجددا بازشماری می شود

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات آبادان گفت: با کسب موافقت از هیئت نظارت استان، کار بازشماری مجدد ۱۴صندوق از ۳۰ صندوق رای بازشماری شده در آبادان انجام می شود.

 14 صندوق رای در آبادان مجددا بازشماری می شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، احمد زندی افزود: پیشتر توسط گروه منتخبی از افراد معرفی شده از سوی بسیج و اداره تعاون خرمشهر و پس از ارزیابی آنها و دریافت تائیدیه از سوی هیئت نظارت استان، کار بازشماری ۳۰ صندوق مورد اشاره بیشتر کاندیداهای شورای اسلامی شهر آبادان توسط گروه یاد شده و در محل فرمانداری آبادان به انجام رسید. 

وی با اشاره به جوسازی حاصل از انتشار عکسهای مربوط از روند بازشماری آرا توسط برخی از افراد در فضای مجازی برای خدشه وارد کردن به این اقدام اظهار کرد: این افراد به صورت کاملا بی طرفانه اقدام به بازشماری آرای صندوقهای مربوطه کردند. 

زندی با بیان اینکه کار بازشماری آرای ۳۰ صندوق یاد شده، تنظیم صورت جلسات، ورود اطلاعات به سامانه مربوطه، تطبیق اطلاعات و مغایرت گرفتن انجام و گزارش مربوطه به هیئت نظارت استان خوزستان ارسال شده است، تصریح کرد: برخی ها با انتشار مطالبی خلاف واقع در فضای مجازی، موضوع انتخابات در آبادان را باطل خواندند و این در حالی است که چنین چیزی هنوز از سوی هیئت نظارت استان تائید و اعلام نشده و تاخیر در اعلام نتیجه بازشماری آرا نیز به منزله صحت گفتار این افراد نیست. 

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان آبادان گفت: به هر حال وقتی انتخاباتی با این وسعت و طی دو روز کار مستمر بخواهد دنبال شود، امکان بروز خطا توسط شمارندگان آرا آن هم با توجه به کثرت کاندیداها و صندوقهای اخذ رای وجود دارد اما این به معنای دخل و تصرف در آراء نیست. 

زندی افزود: رای مردم برای ما حکم حق الناس را دارد و از این رو تمامی دست اندر کاران امر برگزاری انتخابات اعم از هیئت های اجرایی، نظارت، فرمانداری و سایر افراد مرتبط تمامی تلاش خود را برای صیانت و پاسداری از آراء مردم بکار برده اند. 

وی اظهار کرد: اقدام برخی از افراد در انتشار مطالبی تحت عنوان مهندسی انتخابات و یا شمارش آرا به نفع و یا ضرر کاندیداها کار شایسته و درستی نیست. 

زندی با اشاره به کسب موافقت هیئت نظارت استان خوزستان در بازشماری مجدد ۱۵ صندوق از ۳۰ صندوق بازشماری شده تصریح کرد: برای انجام بازشماری مجدد این صندوقها و طی مراحل بعدی آن، ۵ روز کاری زمان تعیین شده و به این ترتیب تا پایان هفته جاری نتیجه نهایی آرا انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان اعلام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه