English

معاون سیاسی فرماندار آبادان خبر داد:

تحویل صندوق های رای به هیأت نظارت استان

تمامی صندوق های مورد نیاز هیأت نظارت استان خوزستان برای بازشماری آرا در اختیار این هیئت قرار گرفت.

تحویل صندوق های رای به هیأت نظارت استان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، معاون سیاسی فرماندار ویژه آبادان با اعلام این خبر گفت: تاکنون هیچ دلیلی که بتواند به آرا مردم خدشه وارد کند پیدا نشده و هیچ مورد مشخصی در این باره از جانب هیأت نظارت بر انتخابات نیز گزارش نشده است.

ریاض فرحانی بابیان اینکه مطابق ماده 58 قانون انتخابات شوراها و تبصره الحاقی آن هرگونه ابطال انتخابات باید مستند و مستدل به مواد قانونی باشد، بیان کرد: در غیر این صورت بیان چنین موضوعی جرم محسوب شده و مطابق قانون با متخلفان برخورد می شود.

فرحانی اعلام کرد: آنچه موردنیاز هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان آبادان بود در موارد پشتیبانی، خدماتی حوزه تحویل صندوق و دیگر مسائل بدون هیچ نوع دخل و تصرفی به انجام رسیده است.

وی راهبرد دولت و فرمانداری آبادان را پاسداری و صیانت از آرا مردم، احترام به منتخبین، دفاع از حقوق معترضان و تعامل سازنده با نمایندگان مردم آبادان در مجلس خواند و گفت: فرماندار آبادان، اعضای هیئت نظارت شهرستان آبادان و پرسنل فرمانداری این شهر به صورت شبانه روزی و باروحیه خستگی ناپذیر پیگیر موضوع انتخابات بوده اند.

فرحانی افزود: فرماندار و اعضای هیئت اجرایی انتخابات شهرستان آبادان نیز مانند دیگر شهروندان منتظر نظر هیئت نظارت بر انتخابات استان خوزستان هستند هر چند فرماندار آبادان در حال انجام پیگیری هایی به منظور تسریع در اعلام نتیجه بازشماری آرا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه