English

مدیرکل بنیاد شهید خوزستان خبرداد:

برگزاری سالگرد ارتحال امام در گلزار شهدای خوزستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از برگزاری آئین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در گلزارهای شهدای سراسر این استان خبر داد.

برگزاری سالگرد ارتحال امام در گلزار شهدای خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، عبدالرضا فرجیان با تسلیت فرا رسیدن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سالروز قیام 15 خرداد در سال 1342 به معرفی برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در این ایام پرداخت و اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌ها برگزاری آئین بزرگداشت سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی(ره) در گلزارهای شهدای سراسر خوزستان است.

وی برگزاری مراسم شبی با قرآن را از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در ایام سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سالروز قیام 15 خرداد اعلام کرد و افزود: همچنین برپایی نمایشگاه عکس از جمله برنامه‌هایی است که اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان اضافه کرد: همچنین مسابقات و برنامه‌های فرهنگی با محوریت ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی‌(ره) نیز در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی غبارروبی و گل‌افشانی مزار شهدای خوزستان توسط خانواده‌های شاهد و ایثارگر را از دیگر برنامه‌های سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی‌(ره) و سالروز قیام 15 خرداد عنوان کرد و گفت: به همین ماسبت همچنین با خانواده‌های شاهد و ایثارگر تحت عنوان طرح سپاس دیدارهایی در سراسر خوزستان انجام می‌شود و مسئولان نهادها و ارگان‌های دولتی آنها را مورد تفقد قرار می‌دهند.

فرجیان از برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان‌های مختلف به مناسبت سالروز ارتحال خمینی کبیر خبر داد و بیان کرد: همچنین به یاد حضرت امام خمینی‌(ره) و شهدای قیام 15 خرداد سال 1342 زیارت عاشورا با حضور جامعه ایثارگری و اقشار مختلف مردم در سراسر خوزستان زمزمه خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان خاطرنشان کرد: خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر استان نیز به همراه دیگر اقشار جامعه به صورت منسجم در برنامه‌های سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی‌(ره) و سالروز شهدای 15 خرداد حضور می‌یابند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی