English

تغییر اعضای جدید شورای شهر کوت عبدالله

فرمانداری شهرستان کارون اسامی اعضای اصلی و علی البدل شورای شهر کوت عبدالله را بعد از تغییرات جدی که مورد تائید هیئت نظارت شهرستان قرار گرفته است را منتشر کرد.

تغییر اعضای جدید شورای شهر کوت عبدالله

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، فرمانداری شهرستان کارون در اطلاعیه ای اسامی اعضای اصلی و علی البدل شورای شهر کوت عبدالله که مورد تائید هیئت نظارت شهرستان قرار گرفته است را منتشر کرد.

تعداد کل آرای ماخوذه در شورای شهر کوت عبدالله ۳۵ هزار و ۲۵۵ رای بوده است که تعداد کل آرای باطله ماخوذه، یک هزار و ۳۱۳ رای، تعداد کل آرای باطله غیر ماخوذه ۸۷ برگ و تعداد کل آرای صحیح ماخوذه ۳۳ هزار و ۹۷۵ رای هستند.

برهمین اساس، حمید باوی بحره با چهار هزار و ۹۱۷ رای، صالح بن عبود با چهار هزار و ۱۴۳ رای، قادر الهایی با سه هزار و ۸۶۰ رای، زهرا حزباوی با سه هزار و ۷۵۶ رای، پرویز ثامری با سه هزار و ۴۱۶ رای، حسین ناصری با سه هزار و ۳۵۸ رای و ناصر باوی با سه هزار و ۲۹۳ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر کوت عبدالله انتخاب شدند.

همچنین رضا حزباوی با سه هزار و ۲۴۰ رای، لفته حزباوی با سه هزار و ۱۳۶ رای، قاسم شریفات با سه هزار و ۳۷ رای، کریم عمیره با دو هزار و ۹۷۱ رای و سمیه سعیدی  با دو هزار و ۷۷۰ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

این در حالی است که در لیست اولیه ارائه شده از سوی فرمانداری کارون، حمید باوی بحره با چهار هزار و ۵۷۲ رای، صالح بن عبود با چهار هزار و ۱۱۱ رای، حمید حاجیان سعیدی با سه هزار و ۹۲۲ رای، قادر الهائی با سه هزار و ۸۶۰ رای، زهرا حزباوی با سه هزارو ۷۵۶ رای، حسین ناصری با سه هزار و ۲۸۰ رای و  لفته حزباوی با سه هزار و ۱۲۷ رای به عنوان اعضای شورای شهر کوت عبدالله انتخاب شدند. همچنین ناصر باوی با سه هرار و ۸۴ رای، پرویز سامری با سه هزار و ۲۴ رای، قاسم شریفات با دو هزار و ۹۹۵ رای، کریم عمیره با دو هزار و ۹۴۹ رای و رضا حزباوی با دو هزار و ۸۹۷ رای به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه