English

در شهرستان کارون:

انتخابات شورا، قتل یکی از کاندیداها را رقم زد

درگیری و اختلاف نظر میان دو کاندیدای شورای اسماعیلیه یک از توابع شهرستان کارون به قتل یکی از اعضا و زخمی شدن دونفر دیگر انجامید.

انتخابات شورا، قتل یکی از کاندیداها را رقم زد

 به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، پسر عموی مقتول در این رابطه به خبرگزاری موج می گوید: پسرعمویم خلیل فرزند بدار ناصری کاندیدای شورای روستای اسماعیلیه یک بود که پس از اعلام نتایج انتخابات با دیگر رقیبش (باوی) بر سر تعداد آرای ماخوذه دچار مشاجره کلامی شد و پس از لحظاتی این مشاجره به درگیری انجامید.

ناصری افزود: پس از درگیری، قاتل به همراه چند نفر از آشنایانش به پسرعمویم که اتفاقا در کنار چند نفر دیگر از فامیل بود، با اسلحه شکاری و کلاشینکف آتش گشودند و سه نفر را با گلوله مضروب کردند.

وی با اعلام اینکه متاسفانه در این تیراندازی خلیل در دم جان سپرد اما دونفر دیگر هنوز در بیمارستان بستری هستند، اظهار کرد: قاتل هنوز متواری است اما این قضیه اختلاف طایفه ای را در این روستا میان طایفه قاتل و مقتول رقم زد.

این در حالیست که پیش از این فرماندار شهرستان کارون در گفت گویی، شایعه کشته شدن یکی از اعضای شورای روستای اسماعیلیه را تکذیب کرد و گفت: درگیری منجر به قتل در روستای اسماعیلیه یک،هیچ ارتباطی به انتخابات ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه