English

فرمانده انتظامی اصفهان خبر داد:

کشف محموله ۳۷ میلیارد ریالی صنایع دستی قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: محموله ۳۷ میلیارد ریالی صنایع دستی خارجی در اصفهان کشف و ۳ قاچاقچی شناسایی و دستگیر شدند.

کشف محموله ۳۷ میلیارد ریالی صنایع دستی قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی استان در عملیاتی این محموله را از مخفیگاه قاچاقچیان صنایع دستی کشف کردند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات وسیع پلیس آگاهی مشخص شد این قاچاقچیان ظروف مسی را در قالب‌های مختلف به‌صورت خام به یکی از کشورهای اطراف منتقل می‌کردند، افزود: این افراد پس از طراحی و حکاکی با دستگاه بر روی ظروف، آنها را به نام کشور مقصد وارد ایران کرده و در بین فروشگاه‌های صنایع دستی به فروش می‌رساندند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: سه محل انبار این کالاها در شهر اصفهان شناسایی و مأموران به همراه کارشناسان بازرسی اصناف 20 هزار و 200 عدد انواع ظروف مسی خارجی بدون مدارک گمرکی از جمله قندان، گلدان، سینی، ساعت دیواری، سماور و گلاب‌پاش را کشف شد.

وی با اشاره به اینکه هر سه قاچاقچی دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: اموال توقیفی به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان منتقل شد.

سردار آقاخانی به مبارزه جدی و قاطعانه پلیس با قاچاقچیان صنایع دستی تأکید کرد و افزود: ورود صنایع دستی قاچاق به بازار اصفهان را هرگز نمی‌پذیریم و همه صنوفی که به تهیه، انبار و فروش صنایع دستی قاچاق اقدام کنند دستگیر و واحدهای صنفی آنان با دستور مقام قضایی پلمب می‌شود.

وی یکی از افتخارات استان اصفهان را رتبه نخست صنایع دستی کشور دانست و ادامه داد: شهروندان هرگونه اخباری در زمینه تهیه، توزیع و فروش کالاهای قاچاق دارند از طریق سامانه تلفنی 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا برخوردهای لازم برای کوتاه کردن دست این‌گونه افراد از بازارهای تولید داخل انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه