English

آغاز به کار کنفرانس بین‌المللی فناوری و انرژی سبز در کرمانشاه

کنفرانس بین‌المللی فناوری و انرژی سبز که به همت موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شده، آغاز به کار کرد.

آغاز به کار کنفرانس بین‌المللی فناوری و انرژی سبز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، این کنفرانس با حضور رئیس جهاد دانشگاهی کشور، جمعی از مسوولین سازمان محیط‌زیست، اساتیدی از کشورهای مالزی و عراق و اساتید دانشگاه‌های داخلی و فعالین این حوزه، برگزار شد.

بهروز بادکو دبیر علمی این کنفرانس اظهار کرد: سال گذشته مجوز برگزاری این کنفرانس را اخذ کرده و فراخوان برگزاری آن اعلام شد که با استقبال خوبی روبرو شد و 300 مقاله در شش محور انرژی‌های بادی، انرژی‌های زمین‌گرمایی، انرژی‌های زیست‌توده، انرژی‌های دریایی، انرژی‌های هیدروژن و پیل سوختی و انرژی خورشیدی به دبیرخانه کنفرانس رسید.

وی با اشاره به تشکیل کمیته علمی کنفرانس با حضور اساتید جهاد دانشگاهی و اساتید داخل و خارج از کشور، گفت: پس از بررسی صورت گرفته توسط داوران، 70 مقابله برای ارائه به‌صورت سخنرانی و پوستر انتخاب شد.

وی افزود: 70 درصد مقالات رسیده از خارج از استان کرمانشاه و عمدتاً از استان‌های تهران، اصفهان، مرکزی، آذربایجان شرقی و همدان بوده است.

بادکو ادامه داد: 18 طرح و ایده فناورانِ نیز در محورهای شش‌گانه کنفرانس به دبیرخانه رسید که بارأی داوران هفت طرح فناورانِ برتر انتخاب شد که از صاحبان آن‌ها تقدیر می‌شود.

دبیر علمی این کنفرانس گفت: در این کنفرانس برپایی سه کارگاه آموزشی با عناوین راهکارهای نوین در بهینه‌سازی و مدیریت مصرف انرژی، روش‌های نوین در استفاده مجدد از پسماند و نیز ارائه دو مثال کاربردی از سیستم‌های انرژی‌های تجدید پذیر دیده‌شده است.

در حاشیه این کنفرانس نمایشگاهی از دستاوردهای شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه برپاشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی