English

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

۱۷۰۰ مکان موقوفه در کرمانشاه داریم

خیر کرمانشاهی ملک شخصی خود به ارزش سه میلیارد تومان را وقف ساخت و راه‌اندازی درمانگاه برای محرمان و مستضعفان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه؛ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: خیر کرمانشاهی ملک شخصی خود به ارزش سه میلیارد تومان را وقف ساخت و راه‌اندازی درمانگاه برای محرمان و مستضعفان کرد.

حجت‌الاسلام مجید میرزایی در کرمانشاه بابیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان مدیریت موقوفات را دنبال می‌کند، اظهار داشت: یک باب منزل مسکونی به متراژ 700 متر در دوطبقه و دو باب مغازه تجاری با نیت امور درمانی و بهداشتی با اولویت درمانگاه برای محرومان و مستضعفان در شهر کرمانشاه به ارزش سه میلیارد تومان توسط مرتضی بالوی بنام شهید نصرت اله بالوی قبل از مرگ وی وقف‌شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه احیای موقوفات را نخستین وظیفه این اداره کل دانست و گفت: وقف احسان ماندگاری است که باید با برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی آحاد مختلف مردم نسبت به دستاوردهای وقف و برکاتی که برای شهر در رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه دارد‌، آشنا شوند.

وی تعداد موقوفات استان را بیش از یک‌هزارم و 700 مورد عنوان کرد و گفت: بیش از 300 مورد از موقوفات استان منفعتی و مابقی موقوفات غیرانتفاعی است که از طریق آن می‌توان بخشی از مشکلات جامعه را برطرف کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه