English

دکتر رازانی:

برجام گام مهم دولت برای گشودن درهای دنیا به سمت ایران بود

استاندار کرمانشاه گفت: امروز می‌توانیم آشکارا نتایج ثمربخش برجام را در ابعاد مختلف اقتصادی، تجاری و سیاسی مشاهده کنیم و اکنون درهای تعامل با دنیا دوباره به روی ایران گشوده شده است.

برجام گام مهم دولت برای گشودن درهای دنیا به سمت ایران بود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه؛ دکتر رازانی در جلسه شورای اداری شهرستان هرسین که با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با اشاره به اقدامات مثبت و مؤثر نظام در سال‌های پس از انقلاب، گفت: در مقام داوری نسبت به‌تمامی کارها و خدماتی که پس از انقلاب صورت گرفته و آن کارهایی که در دولت‌های گذشته و دولت تدبیر و امید انجام‌شده است باید عادلانه قضاوت کنیم و همه مشکلات و موانع را در نظر داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه افزود: طی سال‌های پس از انقلاب کارهای بسیار عظیم و درخشانی صورت گرفته است که قابل افتخار و بالیدن هستند.

وی گفت: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که زیرساخت‌های خدماتی کشور بسیار ضعیف بود و شاخص‌های بهداشتی در شرایط نامطلوبی قرار داشتند. میزان مرگ‌ومیر کودکان وزنان بسیار بالابود و کشور به دلیل کمبود شدید پزشک، از هندوستان پزشک‌های عمومی به خدمت گرفته بود.

این مقام عالی استان در ادامه به دوران هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: در آن دوران عملاً نه‌تنها فرصتی برای کار و سازندگی نبود، بلکه کشور دچار خسارت‌ها و آسیب‌های بسیار شد و فرصتی برای ایجاد زیرساخت‌ها نبود.

دکتر رازانی با اشاره به اینکه در سال‌های پس از جنگ کارهای عظیم و ارزشمند بسیاری صورت گرفت در ادامه اظهار داشت: کشور در دوره دولت سازندگی و دولت اصلاحات بر ریل توسعه قرار گرفت ولی در دوره 8 ساله دولت قبل باوجود درآمدهای بسیار نفتی، این منابع ارزشمند به هدر رفت و زیرساخت‌های مدیریتی بسیار تضعیف شد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه دولت یازدهم باز کشور در ریل توسعه قرار گرفت؛ افزود: دولت تدبیر و امید در ابتدای آغاز به کار خود مهم‌ترین رسالت خود را برداشتن تحریم‌ها قرارداد که در این مسیر موفق بود و به‌خوبی این رسالت را به انجام رساند.

این مقام عالی استان تصریح کرد: این کار بزرگ را با هدایت و حمایت رهبر معظم انقلاب و تدبیر دولت به سرانجام رسید. دولت در حوزه دیپلماسی هسته‌ای یک کارنامه بسیار درخشان و بی‌سابقه در تاریخ دیپلماسی دنیا از خود برجای گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه