English

تعداد روستاهای دارای گاز در دولت تدبیر و امید دو برابر شده است

استاندار کرمانشاه گفت: تعداد روستاهای برخوردار از گاز در کشور از ابتدا تا خردادماه سال نودودو تعداد 14 هزار روستا بوده است که این تعداد در دوران دولت تدبیر و امید به دو برابر افزایش‌یافته است.

تعداد روستاهای دارای گاز در دولت تدبیر و امید دو برابر شده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه؛ دکتر رازانی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی تاکنون خدمات بسیاری را به روستاها انجام داده است که با دوران رژیم گذشته به‌هیچ‌عنوان قابل‌مقایسه نیست.

استاندار کرمانشاه افزود: در ابتدای انقلاب اغلب روستاها مشکل مدرسه و فضای آموزشی رنج می‌بردند ولی هم‌اکنون تمامی روستاها از این نعمت برخوردارند.

این مقام عالی استان افزود: همچنین درزمینهٔ راه روستایی نیز فعالیت‌های عمرانی گسترده‌ای صورت گرفته است و در استان کرمانشاه نیز هم‌اکنون بیش از 70 درصد از راه‌های روستایی آسفالته هستند.

وی ادامه داد: در این دولت در استان کرمانشاه تعداد 500 روستای بالای 20 خانوار آب‌رسانی شده که یک اقدام بزرگ محسوب می‌شود.

دکتر رازانی موضوع تأمین سوخت را یکی از مهم‌ترین کارهای زیربنایی در روستاها دانست که در تداوم این خدمات‌رسانی‌ها می‌بایست انجام شود و در ادامه اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در حوزه گازرسانی خدمات بسیار زیادی را انجام داده که در تاریخ کشور بی‌مانند است و افتخاری برای نظام محسوب می‌شود.

این مقام عالی استان گفت: تعداد روستاهای برخوردار از گاز کشور از ابتدا تا خردادماه سال نودودو 14 هزار روستا بوده است که این تعداد در دوران دولت تدبیر و امید به دو برابر افزایش‌یافته است.

وی افزود: در استان کرمانشاه نیز تا ‍‍پیش از دولت تدبیر و امید تنها به 213 روستا گازرسانی شده بود و در این مدت به‌تنهایی به 500 روستا گازرسانی شده که این دست آورد بزرگی است. گازرسانی به بقیه روستاها نیز در حال واگذاری به پیمانکار است.

دکتر رازانی یادآور شد: ارائه این خدمات به روستاها زمینه و بستر ماندگاری روستاییان در روستاها را فراهم می‌آورد و مهاجرت به شهرها را بسیار کاهش می‌دهد.

استاندار کرمانشاه گفت: همچنین روستاییان برای تأمین سوخت درختان را قطع می‌کردند که با انجام این کار دیگر این اتفاق نمی‌افتد و موجب نجات جنگل‌ها و حفظ محیط‌زیست می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی