English

استاندار کرمانشاه:

اگر ارتش نبود انقلاب اسلامی بهای سنگینی برای پیروزی می‌داد

استاندار کرمانشاه در رژه گرامیداشت روز ارتش گفت: ایران اسلامی از باثبات‌ترین کشورهاست و علاوه بر این در حمایت از مسلمانان و مظلومان جهان کارنامه درخشانی دارد که به‌واسطه نیروهای نظامی مقتدر کشور بوده است.

اگر ارتش نبود انقلاب اسلامی بهای سنگینی برای پیروزی می‌داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، اسدالله رازانی در مراسم گرامیداشت روز ارتش بابیان اینکه کارنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران پر از نقاط و سوابق درخشان است، اظهار کرد: دوران پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال جنگ تحمیلی، دوران جهاد سازندگی و موقعیت استراتژیک کنونی امروز کشور، ارتش در کنار دفاع از تمامیت ارضی، نقش‌های کلیدی را داشته است.

وی ادامه داد: در 19 بهمن با پیوستن همافران ارتش به انقلاب، پیروزی انقلاب سرعت گرفت و اگر این همراهی ارتش نبود، یا انقلاب به پیروزی نمی‌رسید و یا باید بهایی سنگین‌تر برای پیروی انقلاب پرداخت می‌شد.

رازانی ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی نیز ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح به دفاع از تمامیت ارضی کشور پرداختند و با تقدیم 48 هزار شهید از کشور دفاع کردند که شهدای برجسته‌ای همچون شهید شیرودی، شهید فلاحی، شهید ستاری، شهید صیاد و شهید نامجو در بین آنان وجود داشت.

وی در ادامه بابیان اینکه ایران در طول تاریخ به دلیل موقعیت سوق‌الجیشی‌اش همواره مورد طمع دشمنان بوده، گفت: خصوصاً پس از پیروزی انقلاب با جهت‌گیری ضد استکباری و ضد استعماری نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنی‌ها با نظام ما بیشتر شده و نیاز به حضور قدرتمندتر نیروهای مسلح برای دفاع از کیان کشورمان داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه