English

در مقایسه با سال گذشته؛

رشد ۷ درصدی تردد وسیله نقلیه در محورهای کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای فروردین‌ماه تا سیزدهم، ۶ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۲۲۵ تردد وسیله نقلیه در محورهای کرمانشاه ثبت‌شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش داشته است.

رشد 7 درصدی تردد وسیله نقلیه در محورهای کرمانشاه

بهمن خسروانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه اظهار داشت: میزان ترددهای انجام‌شده در محورهای استان کرمانشاه از ابتدای فروردین تا سیزدهم فروردین‌ماه 6 میلیون و 438 هزار و 225 وسیله نقلیه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد تردد وسایل نقلیه سنگین را در ایام تعطیلات 633 هزار و 88 مورد اعلام کرد و افزود: تردد وسایل نقلیه سنگین در این ایام 9.86 درصد بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تردد وسیله نقلیه در محورهای کرمانشاه- بیستون با 382 هزار 945 تردد و کمترین تردد وسیله نقلیه در محورهای سرپل ذهاب- قصر شیرین با 11 هزار و 720 تردد بوده است، گفت: بیشترین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در ایام تعطیلات در محورهای سرپل ذهاب- قصر شیرین با 97 درصد و محور قصر شیرین- سرپل ذهاب با 28 درصد تردد بوده است. مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیشترین تعداد وسیله نقلیه سنگین در محورهای کرمانشاه- بیستون با 46 هزار 465 تردد و کمترین تعداد وسیله نقلیه سنگین در محورهای سرمست- گیلان غرب با 1213 تردد بوده است، گفت: بیشترین متوسط تردد ساعتی وسایل نقلیه در محور کرمانشاه – بیستون با رقم 1232 و کمترین آن در محور سرپل ذهاب – قصر شیرین بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه