English

اخبار انتظامی استان مازندران

هکر وای فای در استان مازندران دستگیر شد

رئیس پلیس فتای استان مازندران از دستگیری فردی که با هک وای فای یکی از کافی نت‌ها از حجم ترافیک آن استفاده غیر مجاز می‌کرد خبر داد.

هکر وای فای در استان مازندران دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ حسن محمد نژاد اظهار داشت: در پی مراجعه متصدی یکی از کافی نت‌ها به پلیس فتای استان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با هک مودم وای فای وی اقدام به استفاده غیر مجاز از حجم ترافیک آن می‌کند، موضوع در دستور کار کارآگاهان جرایم سایبری قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس فتا با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات کارشناسی موفق شدند متهم را شناسایی کنند.

دستگیری جاعل عنوان در تنکابن

فرمانده انتظامی تنکابن از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان مامور نهادهای دولتی از مردم اخاذی می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ رامین شمس افزود: در کسب خبری مبنی بر اینکه، فردی ناشناس با معرفی خود با عنوان مامور نهادهای دولتی و امنیتی از مردم اخاذی می‌کند موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی وضمن هماهنگی با مرجع قضایی وی را دستگیر کردند.

کشف مواد مخدر شیشه در قائم‌شهر

فرمانده انتظامی قائم‌شهر از کشف 3 کیلو 400 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و دستگیری یکی از عاملان افیونی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد ولی مرادی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ به دنبال یکسری کارهای اطلاعاتی ، فردی را که قصد انتقال محموله مواد مخدر از طریق محورهای مواصلاتی به شهرستان قائم‌شهر را داشت، شناسایی کردند.

وی افزود: در عملیاتی منسجم ضمن کنترل محورهای مواصلاتی این قاچاقچی مواد مخدر که قصد انتقال مواد با یک دستگاه خودرو سواری پِژو به این شهرستان را داشت در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

خاتمه زورگیری از فست فودها در ساری

فردی که با سفارش غذا از فست فودهای شهرستان ساری بدون پرداخت وجه از آنان اخاذی می‌کرد با 15 فقره زورگیری دستگیر شد.

سرهنگ زیدالله کاظمی افزود: در پی وقوع چندین فقره زورگیری و باج گیری از رستوران‌ها و فست فودها در سطح شهرستان ساری و شکایت صاحبان این صنوف، تحقیق و بررسی این موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 12 این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ساری، افزود: ماموران اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری این متهم که با سفارش غذا از رستوران‌های شهر پس از ارسال غذا به نشانی اعلام شده، سفارش مورد نظر را از پیک اعزامی تحویل گرفته و با تهدید چاقو بدون پرداخت وجه متواری می‌شد، آغاز کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه