English

کشف بیش از ۱۶۰ کیلوگرم تریاک در اصفهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری چهار سوداگر مرگ و کشف 160 کیلو و 800 گرم تریاک در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

کشف بیش از 160 کیلوگرم تریاک در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی گفت: ماموران یگان تکاوری این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در حوزه ماموریتی خود به یک دستگاه خودروی پژو 405 فاقد پلاک مشکوک وبه آن دستور توقف می دهند که راننده بدون توجه به راه خود ادامه می دهد.

وی افزود: در این رابطه ماموران به تعقیب خودرو پرداخته و آن را در جاده های خاکی اطراف متوقف و در بازرسی از آن 130 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

این مقام مسوول عنوان داشت: در ادامه ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان با همکاری عوامل یگان امداد در عوارضی قمصر به یک دستگاه خودروی پژو 405 که از زاهدان عازم تهران بود مشکوک و در بازرسی از آن مقدار 12 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

سرهنگ کریمی از کشف 18 کیلو و 800 گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودروی پراید که از کرمان عازم تهران بود توسط ماموران ایست و بازرسی شهد شرافت نائین خبر داد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در مجموع سه عملیات روز گذشته در استان مقدار 160 کیلو و 800 گرم مواد افیونی کشف، سه دستگاه خودرو توقیف و چهار قاچاقچی در این رابطه دستگیر شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه