English

شهردار ورزنه خبر داد:

بازدید ۸۵ هزار گردشگر داخلی و خارجی از ورزنه

شهردار ورزنه گفت: در سال جدید 85 هزار گردشگر داخلی و 150 گردشگر خارجی از اماکن تاریخی شهر ورزنه دیدن کردند.

بازدید 85 هزار گردشگر داخلی و خارجی از ورزنه

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، فروزان  با بیان این که 150 توریست در تعطیلات نوروز به منطقه کویری شرق اصفهان سفر کردند، اظهار کرد: همچنین طبق آمار در دو هفته اخیر 85 هزار گردشگر از نقاط مختلف کشور از سایت شن‌های روان ورزنه بازدید کردند.

وی افزود: حدود 11 هزار بلیت تنها از سایت گردشگری ورزنه برای هر خودرو خریداری شده بود که نشان‌دهنده رشد 35 درصدی آمار گردشگران در مقایسه با سال قبل است.

شهردار ورزنه با تأکید بر تلاش شهرداری در یک سال گذشته برای افزایش امکانات زیربنایی در شهر ورزنه خاطرنشان کرد: شهرداری در یک سال گذشته تلاش کرد که شهر را برای استقبال از مسافران نوروزی آماده کند، از این رو رسیدگی به وضع  زیباسازی شهری، خدمات نظافتی بهداشتی، ساخت پارکینگ، افزایش پارک‌ها، تابلوهای راهنمایی رانندگی و... را در دستور کار خود قرار داد.

فروزان در پایان با بیان این که امسال شاهد وضعیت آب‌ و هوایی خوبی در طول تعطیلات نوروزی بودیم، تصریح کرد: شرایط خوب جوی نیز به کمک بازدیدکنندگان شهر ورزنه آمد تا بهتر بتوانند از آثار تاریخی شهر از جمله تپه‌های شنی، رباط‌ها و کاروانسراها، برج کبوترخانه، آب انبار حاج میرزا، پل سیف و خدمات قایقرانی بازدید و استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه