English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان:

سیر نزولی وقوع جرم سرقت در نوروز ۹۶

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از سیر نزولی وقوع جرم سرقت در 13 روز نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سیر نزولی وقوع جرم سرقت در نوروز 96

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ یاردوستی اظهار داشت:با تلاش ماموران کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی شهرستان اصفهان از ابتدای نوروز تا روز 13 فروردین طرح ویژه ای به منظورمبارزه با سارقان و خلاف کاران اجرا شد که طی این مدت موفقیت های خوبی نیز به دست آمد.

وی با اشاره به کاهش پنج درصدی وقوع انواع سرقت ها در نوروز 96 افزود: براساس آمارهای بدست آمده وقوع سرقت منزل 50 درصد ، سرقت داخل خودرو 11 درصد، سرقت اماکن دولتی 30درصد، نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشت.

رئیس پلیس مرکزاستان با اشاره به کاهش وقوع 20 درصدی کل سرقت ها در روز طبیعت و 13 فرودین ماه ، ارتقاء سطح آگاهی های انتظامی و اجتماعی شهروندان در کاهش سرقت در سطح شهرستان را مؤثر عنوان کرد و گفت: آموزش های همگانی به صورت جدی در دستور کار پلیس در سال جدید قرار گرفته تا با آگاه سازی جامعه و مقاوم ساختن شهروندان در برابر مجرمان میزان وقوع جرائم کاهش یابد .

رئیس پلیس مرکز استان اجرای طرح های تاکتیکی به موقع وهدفمند، حضور پررنگ ماموران ، همکاری نزدیک مردم وسازمان ها با پلیس، انجام آموزش های همگانی در راستای آگاه سازی ،شناسایی نقاط کور وجرم خیز وتحت پوشش قرار دادن آنها، استفاده بهینه از امکانات موجود، هدفمند کردن واحدهای گشتی محسوس ونامحسوس، کنترل مجرمان سابقه دار وحرفه ای را از جمله دلایل کاهش این جرایم در مدت مذکور دانست.

سرهنگ یاردوستی در پایان با تاکید بر اینکه شهروندان در بسیاری از موفقیت های پلیس در اجرای ماموریت ها نقش بسزایی دارند از آنان خواست، تا ارتباط خود را با سامانه مرکز فوریت های پلیسی 110 افزایش و گزارش ها ی خود را از این طریق به نیروی انتظامی منعکس کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه