English

مدیر فوریت‌های پزشکی اصفهان:

کاهش ۱۶ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث رانندگی در اصفهان در نوروز ۹۶

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در نوروز امسال، تعداد فوتی‌های ناشی از حوادث رانندگی در شهرها و جاده‌های استان اصفهان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش ۱۶ درصدی مواجه بوده است.

کاهش ۱۶ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث رانندگی در اصفهان در نوروز ۹۶

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، راستین اظهار داشت: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در مدت اجرای طرح امداد- سلامت نوروزی از تاریخ 25 اسفند 95 تا 13 فروردین 96 به 10 هزار و 379 مأموریت اعزام شدند که از مجموع این مأموریت‌ها، 3 هزار و 81 مورد، تصادفی و 7 هزار و 298 مورد، غیر تصادفی بود.

وی افزود: در این مدت، 25 مأموریت مرتبط با مسمومیت با منوکسیدکربن انجام شد که متأسفانه 3 نفر در این حوادث، جان خود را از دست دادند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به انجام 2 مأموریت امداد هوایی و انتقال 8 مصدوم به بیمارستان‌های استان توسط بالگرد امدادی، گفت: در طرح امداد- سلامت نوروزی اورژانس اصفهان در سال جاری، تعداد 17 ایستگاه سلامت در جاده‌های استان مستقر بود که در این مدت، پذیرای یک هزار و 798 مراجعه‌کننده بودند.

وی با اشاره به انجام 17 هزار و 423 ساعت استقرار کارکنان فوریت‌های پزشکی اصفهان در طرح امداد- سلامت نوروزی امسال، تصریح کرد: در این مدت، 12 مورد احیای موفق در سطح استان انجام شده است.

راستین با بیان اینکه در نوروز امسال، 66 هزار و 291 تماس امدادخواهی با شماره 115 استان اصفهان برقرار شد، خاطرنشان کرد: در مدت اجرای طرح امداد نوروزی سال 96 نسبت به مدت مشابه سال 95، تعداد کل مأموریت‌های اورژانس اصفهان 8 درصد، مأموریت‌های غیر تصادفی 9 درصد و مأموریت‌های تصادفی 6 درصد افزایش داشته است.

اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان در طرح امداد- سلامت نوروزی امسال به استعداد 133 پایگاه شهری و جاده‌ای، یک پایگاه امداد هوایی، 15 اتاق فرمان، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به امدادرسانی به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه