English

با گزارش مردم و توسط مأموران نیروی انتظامی این شهرستان

کشف ۵.۲ تن مواد غذایی فاسد شده در بناب

با گزارش مردم و توسط مأموران نیروی انتظامی بناب 502 مواد غذایی فاسد شده در این شهرستان کشف شد.

کشف ۵.۲ تن مواد غذایی فاسد شده در بناب
به گزارش خبرگزاری موج، در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت تعدادی از افراد سودجو در یک منزل مسکونی استیجاری و حک تاریخ مصرف جدید به جای تاریخ منقضی شده مواد خوراکی و تجهیزات پزشکی مأموران نیروی انتظامی بناب این باند را شناسایی و متلاشی کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب عصر جمعه در گفتگویی با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این افراد بعد از پاک کردن تاریخ مصرف منقضی شده از روی بسته های مواد خوراکی و بهداشتی اقدام به درج تاریخ جدید بر روی آن ها می کردند و بعد از بسته بندی در کارتون های جدید در بناب و شهرهای اطراف به فروش می رساندند.
سرهنگ رمضان الهوردیان تصریح کرد: در این خصوص 9 تن انواع مواد غذایی، خوراکی و همچنین 200 عدد تجهیزات پزشکی تاریخ گذشته کشف و 2 نفر نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی اضافه کرد: همچنین در این عملیات تجهیزات حک تاریخ مصرف جدید نیز از محل فعالیت این افراد کشف و ضبط شده است.
فرمانده نیروی انتظامی بناب در ادامه با اشاره به اینکه پرونده افراد دخیل در این خصوص در دست بررسی بیشتر است؛ تأکید کرد: طبق نظر کارشناسان شبکه بهداشت کلیه اقلام مکشوفه تاریخ گذشته بوده اند.
بنابراین گزارش، رییس شبکه بهداشت و درمان بناب نیز با اشاره به اینکه گشت های کنترل بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند بصورت مستمر از واحدهای عرضه موادغذایی و غذاخوری های شهرستان بازدید کرده اند، از کشف ۵/۲ تن مواد غذایی فاسد در این شهرستان خبر داد.
دکتر هوشنگ شریفی از مردم خواست مایحتاج مورد نیاز خود را از عرضه کنندگان معتبر تهیه نموده و در صورت مواجهه با عرضه مواد غذایی نامرغوب و غیربهداشتی مراتب را به این شبکه با تلفن 190 اعلام کنند تا کارشناسان این شبکه به موارد اعلامی رسیدگی نمایند.
وی افزود: طرح بسیج سلامت نوروزی تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.
گفتنی است، اقلام کشف شده با حضور نماینده دادستانی، فرمانده نیروی انتظامی بناب و رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان معدوم شد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه