English

تداوم محدودیت های آل خلیفه ضد ساکنان منطقه الدراز بحرین

نظامیان رژیم بحرین هر روز که می گذرد، محدودیت های بیشتری ضد ساکنان منطقه محل سکونت آیت الله شیخ عیسی قاسم اعمال می کنند.

تداوم محدودیت های آل خلیفه ضد ساکنان منطقه الدراز بحرین

به گزارش خبرگزاری موج، شبکه اللولوه در گزارشی اعلام کرد: رژیم بحرین به شیوه های خود در محاصره منطقه الدراز با ایجاد سیم خاردار و موانع سیمانی و آهنی تنوع داده است. همچنین رژیم از خودروهای نظامی و ادوات زرهی در اطراف منطقه ای که ساکنان آن از محاصره غیرقانونی رنج می برند استفاده می کند.

در این گزارش آمده است: نیروهای امنیتی رژیم بحرین مانع از عبور شهروندان بحرینی از تنها گذرگاه در منطقه محاصره شده الدراز می شوند و بهانه آنها ایجاد گذرگاه جدید مشرف به خیابان البدیع در جنوب منطقه و اختصاص دادن گذرگاه غربی به اتوبوس های مدرسه است.

تداوم محدودیت های آل خلیفه ضد ساکنان منطقه الدراز بحرین

این شبکه اعلام کرد: این در سایه ادامه ممانعت از ورود خودروهای شرکت های تجاری به منطقه برای دادن مواد غذایی و دیگر مایحتاج است و مغازه داران مجبور هستند که این مواد و اقلام را از خیابان البدیع منتقل کنند و مسافتی را پیاده برای حمل بارها طی کنند. این اقدام از سوی سازمان های حقوق بشری به مثابه اقدامی انتقام جویانه ضد ساکنان منطقه الدراز به سبب حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم محسوب می شود.

شبکه مذکور گزارش داد: نیروهای امنیتی رژیم بحرین، مسجد ابو صبح را به محاصره درآورده اند و مانع از نزدیک شدن ساکنان به آن می شوند و عبور به سوی آن از طریق موانع ایست بازرسی میسر می شود. این نیروها مسجد شیخ درویش در منطقه الدراز را نیز با سیم خاردار بسته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه