English

رئیس ستاد انتخابات مازندران:

تعداد اعضای شورای شهر ۹ شهر مازندران تغییر می کند

رئیس ستاد انتخابات مازندران از تغییر تعداد اعضای شورای اسلامی در 9 شهر مازندران خبر داد و گفت: این تغییرات براساس قانون جدیداعمال می شود.

تعداد اعضای شورای شهر 9 شهر مازندران تغییر می کند

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا یونسی عصر چهارشنبه در نشست آموزشی مشترک فرمانداران، بخشداران، کارشناسان و هیات های اجرائی انتخابات شرق مازندران در فرمانداری بهشهر افزود: اعضای شوراهای اسلامی شهر ساری، قائم شهر، بابل، آمل، بهشهر، نکا، بابلسر، تنکابن و چالوس در این تغییرات جدید تغییر می کنند .

وی اظهار کرد: براساس تغییرات اعمال شده، اعضای شورای اسلامی شهرهای ساری، قائم شهر، بابل و آمل از 13 و 11 نفر به 9 نفر و اعضای شورای اسلامی شهرهای بهشهر، نکا، بابلسر، تنکابن و چالوس هم از 9 نفر به هفت نفر کاهش پیدا می کند .

معاون استاندار مازندران همچنین شمار داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در استان ۱۸ هزار و 286 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد، هزار و 41 نفر شامل ۷.۵ درصد کل جمعیت ثبت نام شدگان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا زن و ۱۷ هزار و 245 نفر مرد هستند .

یونسی افزود: از مجموع داوطلبان، دو هزار و ۲۳۱ نفر در حوزه شهری و ۱۶ هزار و 55 نفر در حوزه روستایی ثبت نام کردند که شهرستان بابل رتبه اول را در ثبت نام این دوره از انتخابات در استان مازندران به خود اختصاص داده است .

وی ادامه داد: براساس آمار اعلام شده شهرستان بابل با دو هزار و 684 نفر داوطلب رتبه نخست در ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان را به خود اختصاص داده و همچنین شهرستان آمل یک هزار و 983 نفر داوطلب و 110نفر داوطلب خانم، شهرستان تنکابن با یک هزار و 440 نفر و 107نفر داوطلب خانم و شهرستان ساری با دو هزار و 344 نفر داوطلب و 99 داوطلب خانم به ترتیب رتبه اول تا سوم در ثبت بالاترین داوطلب زن را کسب کرده اند .

معاون استاندار مازندران همچنین با اشاره به آمار ثبت نام شده در شهرستان بهشهر گفت: شهرستان بهشهر با ثبت نام 723 داوطلب، جزء نهمین شهرستان از لحاظ تعداد داوطلب، در استان مازندران است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی