English

رئیس ستاد انتخابات مازندران خبر داد:

ثبت نام داوطلب ۸۱ ساله برای انتخابات شوراها در مازندران

رئیس ستاد انتخابات مازندران شمار ثبت نام کنندگان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی را در استان پنج هزار و 565 نفر اعلام کرد و گفت: مسن ترن داوطلب 81 ساله است.

ثبت نام داوطلب 81 ساله برای انتخابات شوراها در مازندران

علیرضا یونسی در گفتگو با خبرگزاری موج اظهار داشت: چهار هزار و 656 نفر در حوزه روستایی و مابقی در حوزه شهری ثبت نام کردند و از مجموع ثبت نام کنندگان، 278 نفر بانوان و پنج هزار و 278 نفر آقایان هستند.

وی افزود: بیشترین رنج سنی که در دوره پنجمن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند، بین 35 تا 40 ساله و بیشترین تحصیلات مقطع لیسانس و سوادخواندن و نوشتن است.

وی با بیان اینکه در مازندران برای حوزه های شهری 316 شهری و 196 نفر علی البدل منتخب خواهند شد اظهار داشت: در مجموع 10 هزار و 796 به عنوان اعضای شورای اصلی و علی البدل از سوی مردم در انتخابات منتخب خواهند شد.

یونسی، با عنوان اینکه تعداد شهرهای با شوراهای 9 نفره را چهار شهر، پنج شهر دارای شوراهای هفت نفره و مابقی دارای شوراهای پنج نفره خواهند بود، ادامه داد: چهار هزار و 115 شعب اخذ رای نیز در استان پیش بینی شده که نسبت به دوره قبل 330 صندوق افزایش را نشان می دهد.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: تعداد اعضای شورای شهر استان نسبت به دوره قبل 24 درصد کاهش یافته است و مسن ترین داوطلب برای انتخابات شوراها در استان 81 ساله و جوانترین 25 ساله است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه