English

دکتر رازانی در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه:

تاکنون ۱۵۵۰ نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند

استاندار کرمانشاه گفت: ایران اسلامی در 29 اردیبهشت‌ماه شاهد برگزاری دو انتخابات بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است.

تاکنون 1550 نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند

به گزارش به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، اسدالله رازانی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا امسال هم‌زمان در روز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

استاندار کرمانشاه افزود: انتخابات ریاست جمهوری شاید به‌نوعی مهم‌ترین انتخابات ملی کشور محسوب شود زیرا تمامی ایرانیان داخل و خارج کشور برای انتخاب یک نفر به‌عنوان رئیس‌جمهور کشور پای صندوق‌های رأی می‌روند.

این مقام ارشد استان در ادامه انتخابات شوراها را نیز بسیار مهم و سرنوشت‌ساز دانست و گفت: در انتخابات شوراها مردم به‌پای صندوق‌های رأی می‌روند تا اعضای شورایی که قرار است شهر و یا روستای محل سکونتشان را اداره کنند را از بین نامزدهای موجود، انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها دارای اهمیت بسیار زیادی هستند و در سرنوشت کشور بسیار اثرگذارند.

 دکتر رازانی در ادامه به روند ثبت‌نام از داوطلبین انتخابات شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و گفت: این مرحله به ثبت‌نام داوطلبین حضور در شوراها اختصاص دارد و کسانی که احساس می‌کنند درزمینهٔ اداره امور شهر و روستا می‌توانند ایفای نقش‌نمایند در این انتخابات حضور پیدا کنند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در استان کرمانشاه بالغ‌بر 1700 روستا و 31 شهرداریم که انتخابات شوراها در آن‌ها برگزار می‌شود.

این مقام عالی استان تصریح کرد: باوجوداینکه روند ثبت‌نام از داوطلبین انتخابات شوراهای شهر و روستا در ایام تعطیلات نوروزی در حال انجام است ولی بااین‌وجود با استقبال بسیار مناسبی روبرو شده است و این روند با آرامش و بدون مشکل خاصی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: تا ظهر امروز چهارشنبه که سومین روز ثبت‌نام محسوب می‌شود، 1550 نفر ثبت کرده‌اند که از این تعداد 450 نفر برای شوراهای شهری و 1100 نفر برای شوراهای روستایی اعلام نامزدی کرده‌اند.

دکتر رازانی در پایان از داوطلبین خواست هر چه زودتر ثبت‌نام کنند و این کار مهم را به‌روز آخر که ششم فروردین‌ماه است موکول نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه