English

سخنگوی اورژانس مازندران:

محور هراز بیشترین تصادف در ۲۴ ساعت گذشته در مازندران را داشت

سخنگوی اورژانس مازندران از شش حادثه ویژه تصادف در مازندران با 39 نفر مصدوم در 24 ساعت گذشته خبر داد.

محور هراز بیشترین تصادف در 24 ساعت گذشته در مازندران را داشت

ذکریا اشکپور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری موج اظهار کرد: در روز اول فروردین ۹۶، تیم‌های فوریت‌های پزشکی مازندران به 39 مصدوم تصادفی خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه کردند.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار این تصادفات در محور هراز و بعد در مسیر آمل به محمودآباد بود، تصریح کرد: در تصادف اول که در ساعت 7 و 32 دقیقه اول فروردین در محور هراز منطقه بایجان در اثر برخورد خودروهای mvm ، پژو 405 و پژو پارس 6 نفر مصدوم شدند که همگی به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران خاطرنشان کرد: دومین تصادف در ساعت 14 و 29 دقیقه در محور هراز و در مقابل معدن شهیدی در اثر برخورد خودروهای پراید و تویوتا 7 نفر مصدوم شدند که 5 نفر از سوی تیم‌های اورژانس به صورت سرپایی مداوا شدند و 2 نفر به بیمارستان17 شهریور آمل منتقل شدند.

اشکپور گفت: تصادف سوم در ساعت 15 و 27 دقیقه در محور آمل محمودآباد منطقه کلاصفا در اثر انحراف پراید 6 نفر مصدوم شدند که به بیمارستان 17 شهریور انتقال داده شدند.

وی تصادف چهارم را در ساعت 15 و 27 دقیقه در محور ساری کیاسر عنوان کرد و افزود: این تصادف در منطقه پل گرماب بین دو خودروی پراید بود که 7 نفر مصدوم و به بیمارستان امام خمینی ساری منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران با بیان اینکه تصادف پنجم در جاده آمل محمودآباد در ساعت 23 و 33 دقیقه در منطقه تلیکسر میان دوو دروی نیسان و پراید اتفاق افتاد که 6 نفر مصدوم شدند، تصریح کرد: مصدومان این تصادف یک نفر سرپایی مداوا شد و 5 نفر به بیمارستان شهدای محمودآباد منتقل شدند.

اشکپور آخرین تصادف را در محور هراز در ساعت یک و 41 دقیقه بامداد امروز عنوان کرد و یادآور شد: این تصادف در منطقه نارنجستان بین خودروهای نیسان و پژو بود که 7 نفر مصدوم و از سوی تیم‌های اورژانس پس ازانجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه