English

دری نجف آبادی:

منویات رهبری در راستای تحقق اقتصادمقاومتی در سال۹۶ مدنظر قرارگیرد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: آحاد جامعه از مردم و مسئولان بایستی منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی را در سال 96 با جدیت پیگیری کنند.

منویات رهبری در راستای تحقق اقتصادمقاومتی در سال96 مدنظر قرارگیرد

به گزارش خبرگزاری موج، در پیام آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ضمن به مناسب آغاز سال جدید آمده است: « حساسیت رهبر معظم انقلاب بر مقوله اقتصاد کشور نشان از درایت و هوشمندی منحصر به فرد ایشان دارد و بنابراین تحقق منویات معظم له بی شک سعادت مردم و مسئولان را به دنبال دارد.

در ادامه این عنوان شده است: « مقام معظم رهبری چندین سال است که راهبردهای اقتصاد مقاومتی را بیان فرموده اند و آحاد جامعه باید برای شکوفایی اقتصاد کشور و تحقق منویات معظم له هم قسم شوند. مسئولان باید در این راستا برنامه ریزی کاربردی داشته باشند و همه ظرفیت های دستگاه های خود را در راستای شکوفایی اقتصاد کشور به کار گیرند.»

همچنین در این پیام آمده است: « مردم نیز باید با قناعت، صرفه جویی و پرهیز از اسراف دولت را در تحقق اقتصاد مقاومتی یاری کنند. واردات بی رویه و قاچاق کالا یکی از عوامل مخرب اقتصاد کشور محسوب می شود که به منظور ایجاد اشتغال مولد و ارتقاء تولید باید از آن جلوگیری شود.»

در انتهای این پیام عنوان شده است: « امید است با روحیه ای باز سرشار از احسان، نیکوکاری و کرامت به استقبال سال نو برویم و سال آینده سالی پر از نشاط برای همگان باشد.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه