سرخط خبرها
  • خبرنگار: وزارت خزانه‌داری تحریم‌ها را از نفت ایران برداشت
  • نان در تهران گران شد
  • کاخ سفید: ترامپ توافقی که به نفع آمریکا نباشد امضا نمی‌کند
  • مسی به رکورد علی دایی هم رحم نکرد
  • نماینده مجلس: یکشنبه آتی، صحن مجلس، کار خود را آغاز می کند
  • سازمان هواپیمایی کشوری: پروازها در فرودگاههای تهران (مهرآباد و امام) در ۱۲ تیر ممنوع و تا ۱۶ تیر با محدودیت همراه است
  • عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم
  • منابع بانک صادرات ایران از مرز ۱۸۰۰ همت گذشت
  • تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد
  • آغاز ثبت‌نام ایجاد و ترمیم معدل برای کنکور از دوم تیرماه
  • محدودیت‌های پروازی تهران، قم و مشهد در زمان تشییع پیکر رهبر شهید
  • رئیس بانک مرکزی: در روزهای آتی بخشی از فشار تورم کالاها کاسته خواهد شد
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین تیرماه شارژ شد

مهم‌ترین دستاورد حوزه سلامت در سال ۹۵،

کلینیک متخصصین بااعتبار ۲۵ میلیارد ریال در اسلام‌آباد غرب به بهره‌برداری رسید

فرماندار اسلام‌آباد غرب گفت: در حال حاضر برای تجهیزات این بیمارستان ۳ میلیارد تومان هزینه شده و ۷ میلیارد دیگر اعتبار تخصیص‌یافته و اعتبار خرید دستگاه MRI به مبلغ ۵ میلیارد تومان تأمین و این دستگاه خریداری‌شده است.

حوزه سلامت

افشین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه در خصوص اقدامات انجام‌شده این شهرستان در سال ۹۵ ابراز داشت: ۶ باب پانسیون پزشک، مراکز خدمات جامع سلامت شرف‌آباد و هرسم و مراکز خدمات جامع روستاهای سیاه کیخسروی و حسن‌آباد بااعتبار ۲ میلیارد تومان در حال احداث است و در راستای تأمین نیروی انسانی ۲۲ نفر مراقب سلامت، یک نفر کارشناس روان و ۴ نفر نیروی رسمی آزمایشی جذب‌شده‌اند و برای تجهیز پایگاه‌های سلامت ۱۸۰ میلیون تومان هزینه شده و خانه بهداشت ۵۵ روستاها به سیستم رایانه مجهز شده است و برای تعمیر و تجهیز تصفیه‌خانه فاضلاب بیمارستان ۱۳۶ میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار شهرستان در ادامه سخنان خود به مأموریت‌های پزشکی شهرستان اشاره و گفت: در سال جاری ۳۳ نفر متخصص حاضر در شهرستان ۸۷۴۶ مورد عمل جراحی انجام دادند و توسط فوریت‌های پزشکی ۲۱۲۳۲ مورد عملیات انجام گرفت و به ۱۵۹۹۳۸ نفر مراجعه‌کننده به اورژانس بیمارستان خدمات درمانی داده شد.

دکتر کریمی در پایان سخنان خود با اشاره به نظارت در حوزه سلامت شهرستان گفت کشف و معدوم‌سازی ۲۵ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ‌مصرف گذشته، جمع‌آوری و معدوم‌سازی ۸۲۵ مورد قلیان، اخطار به ۱۴۴ واحد صنفی متخلف و پلمپ ۲۶ واحد، انجام ۲۵۴۰۰۰ مورد بازرسی از اصناف مختلف،۲۳۲ بار بازدید از مطب پزشکان و مراکز بهداشتی و معرفی ۲۰ مورد تخلف به معاونت درمان و مراکز قضایی از مهم‌ترین اقدامات حوزه سلامت شهرستان در سال ۹۵ بوده است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری موج در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه