English

فرماندار کرمانشاه:

همه امکانات برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده است

فضل اله رنجبر گفت: بیش از 1080 مهمانسرا و هتل در قالب 130 مرکز آموزشی، 1240 کلاس درس و 32 کانکس برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی در کرمانشاه آماده‌شده است.

همه امکانات برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده است

رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، گفت: تعدادی خوابگاه دانشجویی تجهیز شده در سه محل پارک شرقی و پارک غربی طاق‌بستان و پارک شبریز در بزرگراه غربی الهیه برای استقرار مسافران در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: در هر یک از بخش‌های ماهیدشت، سر فیروزآباد، کوزران و بیلوار یک واحد آموزشی برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته‌شده است، بیان کرد: همچنین بیش از 20 هزار دعوت‌نامه از طرف سازمان میراث فرهنگی استان برای بازدید از کرمانشاه به اقصا نقاط کشور به‌ویژه تهران ارسال‌شده است.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه سه اکیپ بازرسی از پارک‌ها، هتل‌ها و محل استقرار مسافران و اماکن تاریخی با همکاری دستگاه‌های اداری ذی‌ربط در نظر گرفته‌شده است، عنوان کرد: این اکیپ‌ها با بازدید از این اماکن وضعیت بهداشتی و خدماتی نمازخانه‌های ورودی شهر، روشنایی پارک‌ها و سرویس‌های بهداشتی را بررسی خواهند کرد.

فرماندار کرمانشاه از برگزاری مراسم‌های جنگ شادی در طاق‌بستان و تئاتر خیابانی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و اظهار کرد: مراسماتی نیز در این ایام در هشت منطقه کرمانشاه از سوی شهرداری و سازمان میراث فرهنگی انجام می‌شود.

وی با اشاره به استقرار نیروهای فرماندهی نیروی انتظامی و پلیس در مکان‌های استقرار و پارک‌های عمومی برای تأمین امنیت مسافران گفت: همچنین خدمات امدادی توسط هلال‌احمر و اورژانس در مبادی ورودی و خروجی شهر، بزرگراه‌های کرمانشاه - اسلام‌آباد، کرمانشاه - سنندج و بیستون- کرمانشاه به مسافران نوروزی ارائه خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به تمهیدات لازم امداد خودرو، مدیریت ترمینال مسافربری و بانک‌ها برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی افزود: تمام دستگاه‌های ATM بانک‌ها به‌منظور ارائه خدمت به شهروندان در این ایام فعال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه