English

مدیرکل دفتر مور اجتماعی و فرهنگی استانداری:

تخصیص ۱۷ میلیارد ریال برای کاهش آسیب‌های اجتماعی کرمانشاه

حسین باباجانی گفت: در 10 استان کشور از جمله استان کرمانشاه اولویت های کاری و طرح تقسیم ملی کار برای مقابله جدی تر با آسیب‌های اجتماعی شکل‌گرفته اند و در این راستا 17 میلیارد ریال اعتبار برای انجام این مهم در نظر گرفته‌شده است.

تخصیص 17 میلیارد ریال برای کاهش آسیب‌های اجتماعی کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، حسین باباجانی در کارگروه ارتقاء وضعیت اجتماعی و فرهنگی و سلامت محلات حاشیه‌نشین استان که با حضور نمایندگان سمن‌های فعال در محلات هدف و همچنین مسئولین دفتر مطالعات کاربردی و امور تروزج شرکت عمران در محل استانداری برگزار شد، افزود: مدیریت و مجموعه استانداری همواره به همکاری سمن‌ها در حل مشکلات اجتماعی و فراهم ساختن زیرساخت های لازم برای توسعه بخش های مختلف اعتقاد ویژه دارد و دفتر امور اجتماعی برنامه‌های خود را تدوین و اجرایی کرده است.

همچنین در این جلسه معاون مدیرکل دفتر مور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز گفت: در سال گذشته و امسال دفتر امور اجتماعی استانداری در راستای برگزاری کارگاه های آموزشی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با همکاری سمن‌ها در محلات حاشیه‌نشین تلاش ویژه ای داشت که خوشبختانه دستاوردهای خوبی در این زمینه حاصل شد.

سیاوش امیری بیان داشت: در سالجاری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال و با همکاری 10 سازمان مردم‌نهاد در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، خودکشی، طلاق و مفاسد اجتماعی برنامه‌های خود را اجرایی و دنبال کردیم و قصد همکاری هر چه بیشتر با سمن‌ها به منظور کاهش بیشتر آسیب‌های اجتماعی در سال 96 را داریم.

معاون مدیرکل دفتر مور اجتماعی و فرهنگی استانداری همچنین از تخصیص 50 میلیارد ریال اعتبار به کاهش آسیب‌های اجتماعی در سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد و گفت: اقدامات و برنامه‌های لازم با همکاری و مشارکت سمن‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان به‌ویژه مناطق حاشیه‌نشین بکار گرفته‌شده و نگاه استان در راستای تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد برای اجرای برنامه‌هاست.

در این جلسه مدیران سمن‌ها ضمن بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود، دکتر عطاران سرپرست آموزشی دفتر مطالعات کاربردی و امور ترویج شرکت عمران در خصوص رویکردهای شکل‌گرفته و اهداف ترسیم‌شده برای توانمندسازی مناطق حاشیه‌نشین شهرها با همکاری سمن‌ها مطالبی ارائه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه