English

طی سال جاری انجام شد؛

اسکان ۱۶۰ هزار و ۹۰۰ نفر روز در اماکن اقامتی راهیان نور کرمانشاه

مسوول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: سالانه قریب یک‌میلیون نفر از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه دیدن می‌کنند.

اسکان 160 هزار و 900 نفر روز در اماکن اقامتی راهیان نور کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ علی یوسفی راد با بیان این مطلب که از ابتدای امسال تاکنون بیش از 650 هزار نفر به‌صورت کاروانی، مردمی و خودجوش از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی استان بازدید کرده‌اند، بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 49 هزار نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان استان‌های غرب و جنوب کشور به‌صورت کاروانی و همچنین 104 نفر غیر ایرانی از هشت کشور پاکستان، سوریه، لبنان، اتریش، ونزوئلا، ترکیه، آلمان و افغانستان از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

یوسفی راد با اشاره به اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی در قابل کاروان‌های راهیان نور افزود: از امروز (17 اسفند) اعزام کاروان‌ها آغازشده و تا 27 همین ماه ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود در این مدت دو هزار نفر از دانشجویان در این کاروان‌ها حضورداشته باشند.

مسوول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه زمان اعزام کاروان راهیان نور ویژه ایام نوروز را 27 اسفندماه اعلام کرد و افزود: استان کرمانشاه هفت اردوگاه و زائرسرای راهیان نور دارد و دو اردوگاه با ظرفیت هرکدام 600 نفر نیز در استان خوزستان دارد.

یوسفی راد در ادامه استفاده از ظرفیت عظیم راهیان نور را در راستای نشر و گسترش ارزش‌های دفاع مقدس مهم ارزیابی کرد و افزود: باید با زبان هنر اقدام به این کارکرد.

وی برگزاری برنامه‌هایی مثل رزمایش با افلاکیان را راهکار خوبی در جهت نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان و اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 93 شب این رزم نمایش برای اقشار مختلف مردم استان و کاروان‌های راهیان نوری که به استان سفر می‌کنند به نمایش درآمده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه