English

وزیر ورزش و جوانان:

بودجه ورزش بانوان نباید در کشور درصدی باشد

وزیر ورزش و جوانان ورزش بانوان را یکی از موضوع‌های مهم دانست و از اختصاص نگرفتن درصد بودجه‌ای که برای آنها تامین شده است ، تصریح کرد: بودجه ورزش بانوان نباید در کشور درصدی باشد .

بودجه ورزش بانوان نباید در کشور درصدی باشد
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در همایش مدیران ورزش بانوان کشور که در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا قم برگزار شد ، اظهار کرد: نظارت بر باشگاه‌های ورزشی بانوان باید از اهمیت بیشتری برخوردار شود. 

هاشمی بودجه ورزش بانوان را یکی از موضوع‌های مهم دانست و از اختصاص نگرفتن درصد بودجه‌ای که برای آنها تامین شده است ، تصریح کرد: بودجه ورزش بانوان نباید در کشور درصدی باشد .

وزیر ورزش از حدود ۸۵۰ مدیر ارشد ورزش بانوان خبر داد و افزود: زن ستیزی یکی از تبلیغات دشمن بر ضد نظام اسلام است و بر بخش ورزش تبلیغات گسترده صورت گرفته است .

 وی از ظرفیت بالای بانوان در عرصه‌های مدیریت ورزش خبر داد و گفت: ۱۸۰۰ نفر از بانوان در عرصه‌های مدیریت ورزش فعالیت می‌کنند و این موضوع باید به مراجع و نهاده‌های بین‌المللی ورزشی انتقال داده شود.

وزیر ورزش از زمانی که به دلیل مورد تایید نبودن نوع پوشش بانوان ورزشکار در رویدادهای جهانی محروم بودند خاطر نشان کرد: موفقیت‌های ورزش کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به طور چشمگیری افزایش یافت

هاشمی از شعار رهبر انقلاب که درباره ی ورزش قوی در سایه ایران قوی فرموده‌ است ، افزود: رهبر انقلاب جامعه ورزش را مورد لطف و عنایت ویژه قرار داده است و ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد. 

وی از طرح‌های نیمه تمام که یکی از مشکلات بزرگ ورزش کشور است ابراز نگرانی کرده و افزود: متاسفانه بعضی از طرح‌ها از سال ۸۰ یا ۸۵ بلاتکلیف مانده است و باید به زودی رفع تکلیف شود.

وزیر ورزش با اشاره به دو طرح آزمایش سرزمینی و برنامه ملی پیشرفت ورزش کشور گفت: دو طرح آزمایش سرزمینی در دستور کار وزارت ورزش قرار گرفته که از مصوبه‌های شورای عالی ورزش نیز می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه