English

سپاه انقلاب اسلامی و محور مقاومت، آتشفشان خشم ملت‌های مسلمان است

مدیر حوزه‌های علمیه ضمن هشدار به رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی گفت: سپاه انقلاب اسلامی و محور مقاومت، آتشفشان خشم ملت‌های مسلمان است و شما را در شعله‌های آتش می‌سوزاند.

سپاه انقلاب اسلامی و محور مقاومت، آتشفشان خشم ملت‌های مسلمان است
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، آیت‌الله علیرضا اعرافی روز یکشنبه در تجمع طلاب و شکرانه اجرای عملیات صبح صادق، در مدرسه علمیه فیضیه قم اظهار کرد: حضرت امام‌ راحل(ره) ۶۰ سال قبل در فیضیه با مخاطب قرار دادن جهان اسلام، فریاد برآوردند که دشمن ما، آمریکا و اسرائیل است.

وی با بیان اینکه آنچه که بعد از طوفان‌الاقصی در عالم اسلام و جهان رقم خورد، همچنان نیز استمرار خواهد داشت تصریح کرد: به فضل خدا، جهاد امروز محور مقاومت و ایران اسلامی به محو غده سرطانی اسرائیل خواهد انجامید.

امام جمعه قم با اشاره به این که انقلاب اسلامی برای چندمین بار معادله‌های منطقه و جهان اسلام را تغییر داده است، گفت: این ندای اسلام و شهیدان ما بود که قصه فلسطین و همه مسائل جهان اسلام را از حالت دفاعی و انفعالی به حال تهاجم و پیشتازی درآورد.

اعرافی با یادآوری اینکه ارتش کشورهای عربی در سال ۱۹۶۷ در برابر یک عملیات اسرائیل از زانو درآمد و شکست خورد خاطرنشان کرد: امروز محور مقاومت و زنجیره حزب‌الله، حماس و انصارالله، اسرائیل را در اراضی غصبی‌اش مورد هجوم قرار داده، این اتفاق جدیدی که طی ۷۵ سال گذشته رخ داده، مایه افتخار و مباهات امت اسلام است.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی روزگاری پیش‌روی‌های بسیاری را انجام می‌داد، ولی امروز در درون خانه‌های غصبی خود، زیر رگبار موشک‌ها و پهپادهای ایران و محور مقاومت در محاصره است.

وی تاکید کرد: بدانید این قیام بزرگ و این آتشفشان عظیم اُمت اسلام ادامه خواهد داشت و این رژیم غاصب را سرکوب خواهد کرد.

عضو فقهای شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و شهادت چند تن از مستشاران نظامی ایران، بیان کرد: مستشاران نظامی ما طبق قوانین بین‌المللی در سوریه حضور داشته و دارند، کنسولگری نیز مطابق کنوانسیون‌های بین‌المللی جزیی از سرزمین ایران محسوب می‌شود، ما حق داریم، پاسخ تجاوز به خاک خود را بدهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه