English

تمهیدات دادستانی در کاهش مخاطرات چهارشنبه سوری

جلسه هماهنگی پیشگیری از جرائم و حوادث چهارشنبه آخر سال با حضور روح الله مسلم خانی و محمد مهدی حکیمی تهرانی معاونان دادستان قم، حسین امیری مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استاندار و جمعی از مسئولان و نمایندگان نهادهای امنیتی انتظامی، بسیج و خدمات رسان و امدادی در دادسرای قم برگزار شد.

تمهیدات دادستانی در کاهش مخاطرات چهارشنبه سوری
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، در این جلسه که با هدف ایجاد هماهنگی کلیه دستگاه های مسئول برای کاهش مخاطرات چهارشنبه آخر سال و مقابله با جرائم و حوادث تلخ احتمالی برگزار شد، نهادهای امنیتی، نیروی انتظامی، فرمانداری، استانداری، شهرداری، آتش نشانی، اورژانس و خدمات درمانی و سایر نهادهای مسئول گزارش اقدامات و تمهیدات اجرا شده مجموعه خود را ارائه دادند و تصمیمات لازم برای آمادگی کامل تمامی آنها اتخاذ و دستورات قضایی لازم صادر شد.

پیگیری قضایی شکایت ها، تعیین شعب کشیک و تحقیق ویژه رسیدگی به جرائم مربوطه، شناسایی و کنترل مجرمان حرفه ای و اراذل و اوباش، رصد فضای مجازی، اطلاع رسانی عمومی خطرات و جرائم، آمادگی کامل و همه جانبه نهادهای امداد رسان، تجهیز نیروها و امکانات و رفع نواقص شهری و عمرانی، جمع آوری نخاله ها و زباله ها و جمع آوری مواد محترقه غیرمجاز، دستگیری فروشندگان آن و .... از موارد مطرح شده در این جلسه به منظور ایجاد امنیت و صیانت از جان، سلامت و امنیت روانی مردم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه