English

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

بالغ بر ۴۳ کیلوگرم مواد محترقه دست ساز در کرمانشاه کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف بیش از یک میلیون و ۱۳۶ هزار عدد انواع مواد محترقه و بالغ بر ۴۳ کیلوگرم مواد محترقه دست ساز (اکلیل سرنج) در راستای پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه پایان سال خبر داد.

بالغ بر ۴۳ کیلوگرم مواد محترقه دست ساز در کرمانشاه کشف و ضبط شد
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، سردار مهدی حاجیان در جمع خبرنگاران با لیان اینکه مراسم سنتی چهارشنبه پایان سال طبق آئین و رسومی کهن در کشور برگزار می‌شود، ادامه داد: متاسفانه طی سالیان اخیر استفاده از مواد محترقه خطرناک در این مراسم به رسمی غلط تبدیل شده و شاهد هستیم بعضا افراد مختلف خصوصا نوجوانان و جوانان دست به اقداماتی می‌زنند که هم برای خود و هم دیگران آسیب زا است.

حاجیان افزود: در همین راستا و با تلاش همکاران طی یکی دو ماه اخیر بیش از یک میلیون و ۱۳۶ هزار عدد انواع مواد محترقه که ۱۱۵ هزار عدد آن‌ها از نوع خطرناک و آسیب‌زا هستند، کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به کشف بیش از ۴۳ کیلوگرم مواد منفجره دست ساز (اکلیل سرنج) در این مدت، گفت: نظارت بر کار اصناف و افرادی که اقدام به توزیع مواد محترقه می کنند با جدیت ادامه خواهد داشت.

وی همچنین با تاکید بر اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست، تاکید کرد: پلیس در کنار مردم است تا عده‌ای معدود به بهانه جشن و شادی امنیت و آسایش خانواده‌ها را مختل نکنند.

حاجیان  با هشدار به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی گفت: این افراد چنانچه بخواهند از موقعیت و شرایط سوء استفاده کنند حتما با واکنش قاطعانه پلیس مواجه و خودرو آنها توقیف و برای خودشان هم پرونده قضائی تشکیل می‌شود.

رئیس پلیس استان کرمانشاه ادامه داد: امیدوارم در این روزهای پایانی سال خانواده‌ها از فرزندان خود بیشتر از گذشته مراقبت کرده و اجازه استفاده از مواد محترقه خطرآفرین را به آن‌ها ندهند.

وی در پایان گفت: شهروندان در صورتی که به حضور و کمک پلیس نیاز داشتند، می‌توانند با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند و مطمئن باشند در اسرع وقت به مشکل آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه