English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم خبرداد؛

دستگیری ۹۴ قاچاقچی مواد مخدر در سال جاری

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی قم گفت: امسال ۹۴ قاچاقچی بزرگ مواد مخدر در این استان دستگیر شدند و کشفیات بیشتر در حوزه مواد مخدر سنتی بوده‌است.

دستگیری 94 قاچاقچی مواد مخدر در سال جاری
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، سرهنگ حسن هاشم نیا اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان دیماه موفق به کشف چهار تن مواد مخدر در قم شده‌ایم و ۲ هزار نفر توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر درقالب طرح‌های مختلف جمع آوری شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: نزدیک به ۴۵ درصد از دستگیر شدگان مرتبط با مواد مخدر سابقه محکومیت قطعی و ۱۸ درصد از آنان نیز سابقه سرقت دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سن شروع به اعتیاد در جامعه  رو به کاهش است و این امر منحصر به استان قم نیست گفت: پایان دوره متوسطه اول دارد به سن شروع اعتیاد نزدیک می‌شود و از این رو نقش آموزش و پرورش در پیشگیری از اعتیاد بسیار مهم است.

هاشم نیا با بیان اینکه نوجوانان و جوانان بیشتر به سمت مواد مخدر نوظهور روی آورده‌اند گفت: تبلیغاتی نیز که فضای مجازی برای قرص‌های لاغری غالبا قرص‌های روان گردان و آمفتامین‌ها ارائه می‌دهند،‌عملا افراد را به سمت اعتیاد می‌کشاند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی قم در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص گرمخانه‌ها نیز گفت: اجرای گرمخانه در قم بسیار مهم است و بهزیستی پیگیر ایجاد آن می‌باشد و شهرداری باید در این زمینه کمک کند.

وی یادآور شد: خدمات گرمخانه کاری مشترک بین بهزیستی و شهرداری‌هاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه