English

انهدام باند سارقین غیر بومی سند نمره کار دو برادر متهمان اصلی سرقت خودروها

دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری، انجام تحقیقات و صدور کیفرخواست متهمان سند نمره کار خودروهای مسروقه خبر داد.

انهدام باند سارقین غیر بومی سند نمره کار دو برادر متهمان اصلی سرقت خودروها
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری، انجام تحقیقات و صدور کیفرخواست متهمان سند نمره کار خودروهای مسروقه خبر داد و اظهار داشت: این دو برادر سارق با سرقت ۹ خودرو پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ ، پژو پارس و سمند از سراسر کشور و انتقال ارکان و لوازم آن بر خودروهای تصادفی و سوخته اقدام به اخذ سند برای ۵ خودرو و فروش آن کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب با اشاره به اینکه با تحقیقات تخصصی و رصد اطلاعاتی پلیس آگاهی استان قم و دستورات قضایی دادیار شعبه ۴ دادسرای مرکز استان، ۲ متهم این پرونده که در یکی از استان های غربی کشور سکونت و صاحب چند گاراژ بودند به همراه اموال مسروقه دستگیر شدند گفت: این سارقان از شهرهای قم، تهران، خرم آباد، اصفهان، مهران و بروجرد خودرو سرقت کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین غریب با بیان اینکه برخی از خودروهای مسروقه مورد استفاده متهمان و خانواده ایشان بوده و ۵ خودرو را نیز با شگردهای مجرمانه خود با اخذ قانونی سند به فروش رسانده اند، افزود: شاکیان این پرونده شامل صاحبان پیشین خودروهای سرقتی و خریداران جدید این خودروها می باشد.

دادستان قم سرقت، قبول و تحصیل مال مسروقه به صورت حرفه ای، کلاهبرداری و مخدوش نمودن پلاک خودرو را از عناوین اتهامی سارقان در این پرونده برشمرد و گفت: این دو برادر دارای سوابق متعدد در امر سرقت خودرو بوده و متهم اصلی ۳۰ سال سن دارد.

این مقام قضایی اقدامات و پیگیریهای شبانه روزی ضابطان و همکاران قضایی استان را در شناسایی و دستگیری سارقین قابل تقدیر و کم نظیر خواند و هشدار داد: با سارقان و مخلان امنیت شهر قاطع و بدون مماشات برخورد خواهد شد و از هیچگونه تسهیلات قانونی برخوردار نخواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه