English

باند سارقان منزل در کیش متلاشی شد

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از انهدام باند سارقان منازل و کشف میلیاردی اموال مسروقه در جزیره کیش خبر داد

باند سارقان منزل در کیش متلاشی شد
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، سرهنگ "محمد زنگانه" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل در جزیره کیش، موضوع به طور جدی در دستور رسیدگی کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در راستای اجرای طرح مقابله با سرقت، کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و پلیسی به چند نفر از متهمان سابقه دار مشکوک و تحقیقات تکمیلی را آغاز کردند.

سرهنگ زنگانه ادامه داد: در بررسی ها مشخص شد، سارقان به صورت سازمان یافته وارد منازل شده و اقدام به سرقت لوازم موجود در منازل می کردند که در عملیات غافلگیرانه و تقاطع گیری سارقان دستگیر که ناچار لب به سخن گشوده و به سرقت های انجام شده اعتراف کردند.

زنگانه بیان داشت: در این عملیات ها 5 سارق دستگیر و بیش از 5 میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش ضمن توصیه به شهروندان برای رعایت موارد امنیتی و تجهیز منازل خود به سیستم های بازدارنده، خاطرنشان کرد: کیشوندان ضمن رعایت هشدارها و آموزش های پلیس پیرامون پیشگیری از جرایم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با شماره110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه