English

توسعه زیرساخت‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی قم

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: افزایش فضای آموزشی، بهسازی و نوسازی به متراژ 720 متر مربع دانشکده بهداشت؛ ساخت و راه‌اندازی دانشکده پزشکی؛ ساخت و راه‌اندازی دانشکده فناوری‌های نوین و ساخت و راه‌اندازی دانشکده توانبخشی از اهداف توسعه دانشگاه علوم پزشکی قم در مجتمع پردیس دانشگاهی شهید دکتر قاضی هستند.

توسعه زیرساخت‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، محمود پرهام معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم با تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر و فرا رسیدن چهل و پنجمین سال انقلاب اسلامی گفت: پیشرفت جمهوری اسلامی و ارتقای علمی و آموزشی کشور بعد از انقلاب، در زمینه‌های مختلف من جمله حوزه بهداشت و درمان غیرقابل مقایسه با قبل از انقلاب است. 

پرهام افزود: فعالیت آموزشی و آغاز به کار دانشگاه علوم پزشکی قم با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی پیوسته پرستاری از مهر ماه 1376 بوده است که با توسعه فعالیت‌های آموزشی و ایجاد دانشکده‌های بهداشت و پزشکی، در سال 1384، با تصویب وزارت بهداشت دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم ارتقاء یافت. 

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: در حال حاضر تعداد دانشکده‌های دانشگاه شامل هفت دانشکده، 38 رشته تحصیلی، 2 هزار و 832 دانشجو و 268 عضو هیئت علمی می‌شود. 

وی به برنامه‌های پیش رو معاونت آموزشی در سال 1402 اشاره کرد و گفت: توسعه زیرساخت‌های آموزشی و پژوهشی در طرح جامع پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم با جدیت دنبال می‌شود و توسعه زمین مجتمع پردیس دانشگاهی شهید دکتر قاضی به میزان 70 هکتار است. 

پرهام ادامه داد: افزایش فضای آموزشی، بهسازی و نوسازی به متراژ 720 متر مربع دانشکده بهداشت؛ ساخت و راه‌اندازی دانشکده پزشکی؛ ساخت و راه‌اندازی دانشکده فناوری‌های نوین و ساخت و راه‌اندازی دانشکده توانبخشی از اهداف توسعه دانشگاه علوم پزشکی قم در مجتمع پردیس دانشگاهی شهید دکتر قاضی هستند. 

وی راه‌اندازی رشته‌های مختلف دانشگاه را مورد اشاره قرار داد و گفت: در دانشکده‌های پزشکی، پرستاری و مامایی، دندانپزشکی و رشته‌های توانبخشی و بهداشت در مقاطع مختلف تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی Ph.D، فوق تخصصی و پودمانی دانشجو پذیرفته می‌شود. 

پرهام در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی قم در راستای دستیابی به اهداف دانشگاه و تأمین نیازهای مورد نظر اقدام به جذب اعضای هیات علمی و همچنین جذب دانشجویان ایرانی، اتباع غیر ایرانی، شهریه پرداز و افزایش تعداد دانشجویان کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه