English

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خبر داد؛

راه‌اندازی پویش‌های مختلف با عنوان «نقش من در آینده کشورم»

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از انتشار فراخوان و راه‌اندازی پویش‌های مختلف با عنوان «نقش من در آینده کشورم» خبر داد.

راه‌اندازی پویش‌های مختلف با عنوان «نقش من در آینده کشورم»
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، سید جلیل میرعظیمی، مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، امروز، در یادواره ۲۳ شهید کودک و نوجوان دفاع مقدس و مراسم یادبود کودکان و نوجوانان شهید حادثه تروریستی کرمان و گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: برگزاری محافل مزین به نام شهدا و نکوداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام را فرصتی برای شریک‌شدن در ثواب این بزرگواران است.

میرعظیمی برگزاری یادواره‌های شهدا را رسالت دستگاه‌های فرهنگی برای بهره‌مندسازی هرچه‌بیش‌تر جامعه و آشنایی نسل کودک و نوجوان با جانفشانی‌های شهدای والامقام عنوان‌کرد و افزود: لازم‌است از کرامت‌های شهدا غافل نشویم و در سایه هم‌گرایی، امکان استفاده حداکثری از حمایت‌های معنوی شهیدان را برای همگان فراهم کنیم.

وی به اهمیت فرهنگ سازی و تبیین این موضوع که ساختارهای فرهنگی جامعه بر بنیان خانواده شکل‌می‌گیرد، تصریح‌کرد: برای نیل به این اهداف عالیه، همراه سازی پدرها و مادرها با فعالیت‌های مربیان و اولیای تربیتی ضرورت دارد.

میرعظیمی افزود: هر زمان که حرکت‌های خانواده محورِ مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی شکل‌گرفته، نتایج ملموس و امیدوار کننده‌ای را شاهد هستیم.

وی به برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت دهه فجر گیلان و فعالیت‌های هدف‌مند کانون پرورش فکری استان اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره ۲۳ شهید کودک و نوجوان دفاع مقدس گیلان و شهدای حادثه تروریستی کرمان و همچنین، گشایش دبیرخانه کمیته کودک و نوجوان ستاد کنگره ملی سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان، گامی در همین مسیر است.

میرعظیمی ادامه داد: آغاز به کار این کمیته که نقشی سازنده در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایفامی‌کند، اجرای فعالیت‌های فرهنگ ساز و بازنویسی و تصویرگری کتاب‌های مرتبط با ۱۵ شهید گرانقدر استان گیلان، بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده این کمیته به‌شمار می‌رود.

وی با تاکید بر ضرورت شرکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: حضور در پای صندوق‌ها، مُهر مانایی و اقتدار انقلاب اسلامی ایران است.

میر عظیمی از برنامه ریزی‌های گسترده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، انتشار فراخوان و راه‌اندازی پویش‌های مختلف با عنوان «نقش من در آینده کشورم» خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه