English

از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات اعلام شد؛

مراسم عزاداری شهادت امام موسی‌بن‌جعفر (ع) در حرم مطهر بانوی کرامت

مراسم عزاداری شب شهادت امام کاظم (ع) در حرم حضرت معصومه (س) با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی میثم مطیعی، مراسم روز شهادت با برپایی دسته عزای خادمان و زائران از ساعت ۹:۱۵ از مسجد امام حسن عسکری (ع) و برپایی مجالس معارفی و مداحی در داخل حرم مطهر و مراسم شام شهادت با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمنی و مداحی حنیف طاهری در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

مراسم عزاداری شهادت امام موسی‌بن‌جعفر (ع) در حرم مطهر بانوی کرامت
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، مراسم عزاداری شهادت امام کاظم علیه‌السلام در حرم مطهر بانوی کرامت از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات این حرم مطهر اعلام شد.

 بر اساس این گزارش مراسم شب شهادت امام هفتم دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی میثم مطیعی برپا خواهد شد.

 سه‌شنبه مصادف با سالروز شهادت امام موسی بن جعفر علیه‌السلام دسته عزاداری خادمان و زائران حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها از ساعت ۹:۱۵ در مسجد امام حسن عسکری علیه‌السلام برپا می‌شود و از ساعت ۹:۴۵ به سمت حرم مطهر حرکت خواهد کرد و در صحن امام رضا علیه‌السلام به اقامه عزا خواهد پرداخت.

 سه‌شنبه ۱۷ بهمن بعد از نماز صبح مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام سید احمد میردامادیان، مراسم قبل از نماز ظهر با سخنرانی حجت‌الاسلام میردامادیان و مداحی مسعود زمانی، مراسم عزاداری و مدیحه‌سرایی بعد از نماز عصر با نوای محمدرضا بذری و امیر عباسی و مراسم عزاداری قبل از نماز مغرب با سخنرانی حجت‌الاسلام جواد اسماعیلی‌نیا و مداحی علی رئوفی در شبستان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

 مراسم عزاداری شام شهادت امام موسی بن جعفر علیه‌السلام نیز سه‌شنبه ۱۷ بهمن بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی حنیف طاهری برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه